als ik zaken doe met andere landen in de eu en een andere ondernmer wil de btw gaan verleggen aan welke eisen moet ik dan voldoen ?
- btw nr controle
- geen contante maar alleen bank betalingen
- en eventuele vervoerspapieren (als de afnemer zelf af komt halen een zogenaamde afhaalverklaring opstellen
als ik aan deze 3 voorwaarden heb voldaan heb ik dan voldoende gedaan, (kan niet controleren of mijn afnemer de zogenaamde ip opgave in zijn land heeft gedaan ook al is het een vaste klant)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
importexport72
importexport72
goedemiddag,
als ik zaken doe met andere landen in de eu en een andere ondernmer wil de btw gaan verleggen aan welke eisen moet ik dan voldoen ?
- btw nr controle
- geen contante maar alleen bank betalingen
- en eventuele vervoerspapieren (als de afnemer zelf af komt halen een zogenaamde afhaalverklaring opstellen
als ik aan deze 3 voorwaarden heb voldaan heb ik dan voldoende gedaan, (kan niet controleren of mijn afnemer de zogenaamde ip opgave in zijn land heeft gedaan ook al is het een vaste klant)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62988-btw-verleggen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag