• 0

Je bent failliet en dan?

Twee jaar geleden is helaas mijn onderneming failliet verklaard. Ik heb in de periode daarna gemerkt dat je behandelt wordt als een soort crimineel. Als ondernemer in Nederland heb je niet de mogelijkheid om na een diepe val weer op te staan en te leren van die mis stap. Weet iemand of het mogelijk is om toch als innovatieve ondernemer weer te kunnen ondernemen, in welke vorm dan ook? Ik wat ideeen ontwikkeld en ben er van overtuigd dat het zeer succesvol onderneming kan worden, indien ik de kans had!!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het feit dat je niet opgeeft en doorgaat is in ieder geval de juiste instelling. Het is een kwestie van in jezelf geloven en niet opgeven.

Ik denk wel dat je je meer zult moeten bewijzen dan een ander!

Succes!

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie
  • 0

Twee jaar geleden is helaas mijn onderneming falliet verklaard. Ik heb in de periode daarna gemerkt dat je behandelt wordt als een soort crimineel. Als ondernemer in Nederland heb je niet de mogelijkheid om na een diepe val weer op te staan en te leren van die mis stap. Weet iemand of het mogelijk is om toch als innovatieve ondernemer weer te kunnen ondernemen, in welke vorm dan ook? Ik wat ideeen ontwikkeld en ben er van overtuigd dat het zeer succesvol onderneming kan worden, indien ik de kans had!!

 

Uiteraard is dat wel mogelijk. Er zijn vele oplossingen.

Als eenmanszaak zul je het moeilijk hebben maar als je je aktiviteiten in een rechtsvorm giet dan hoeft er weinig aan de hand te zijn.

Financieringen kunnen je wel blijven achtervolgen.

 

Groet

 

Rick

Link naar reactie
  • 0

Banken zullen moeilijk doen, daar zit ik ook mee en ik ben nog niet falliet.

Zelf het openen van een gewone betaalrekening is bijna onmogelijk.(zowel prive als zakelijk)

 

Link naar reactie
  • 0

Twee jaar geleden is helaas mijn onderneming falliet verklaard. Ik heb in de periode daarna gemerkt dat je behandelt wordt als een soort crimineel. Als ondernemer in Nederland heb je niet de mogelijkheid om na een diepe val weer op te staan en te leren van die mis stap. Weet iemand of het mogelijk is om toch als innovatieve ondernemer weer te kunnen ondernemen, in welke vorm dan ook? Ik wat ideeen ontwikkeld en ben er van overtuigd dat het zeer succesvol onderneming kan worden, indien ik de kans had!!

 

 

Goed van je dat je toch door blijft gaan.

 

Je zou misschien met je ideeën de http://www.goede-ideeen-fabriek.nl kunnen benaderen. Als ze wat in jouw ideeën zien dan voeren zij het uit en krijg jij een percentage van de opbrengsten. Ik zou wel uitkijken met het versturen van je idee via de mail want dat verlangen ze van je voordat zij het gaan beoordelen. Ik zou proberen om een afspraak te maken en persoonlijk je idee voor te stellen.

 

De volhouders die winnen

Durf te dromen maar wees ook realistisch.

Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.

Niet alleen maar praten, ook doen.

Wie niet waagt die niet wint.

Link naar reactie
  • 0

Weet iemand of het mogelijk is om toch als innovatieve ondernemer weer te kunnen ondernemen, in welke vorm dan ook? Ik wat ideeen ontwikkeld en ben er van overtuigd dat het zeer succesvol onderneming kan worden, indien ik de kans had!!

 

Op basis van een goed businessplan moet er altijd wel een financier te vinden zijn. Steek je energie in het uitwerken van je ideeen en stap daarmee naar de NeBIB, of een andere matchmaker.

 

Succes én doorzetten!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 174 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.