Ik heb met Black Friday bij een webshop in Engeland een aankoop gedaan als particulier. Er blijkt nu ontzettend veel vraag naar de trui te zijn en ik hoop er achter te komen of ik de trui op kan nemen als inkoop. Ik heb een inkoopfactuur aangevraagd, de webshop verkoopt niet aan bedrijven dus krijg ik een factuur zonder hun BTW nummer etc. Op de factuur wordt wel BTW gerekend.
Hier de gegevens:
Aankoopbedrag: €495,20 - Tax (staat geen percentage bij): €103,17.
Kan ik dit opnemen in de administratie? Zo ja, hoor ik graag hoe ik dit zou moeten boeken!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rodje
Rodje
Ik heb met Black Friday bij een webshop in Engeland een aankoop gedaan als particulier. Er blijkt nu ontzettend veel vraag naar de trui te zijn en ik hoop er achter te komen of ik de trui op kan nemen als inkoop. Ik heb een inkoopfactuur aangevraagd, de webshop verkoopt niet aan bedrijven dus krijg ik een factuur zonder hun BTW nummer etc. Op de factuur wordt wel BTW gerekend.
Hier de gegevens:
Aankoopbedrag: €495,20 - Tax (staat geen percentage bij): €103,17.
Kan ik dit opnemen in de administratie? Zo ja, hoor ik graag hoe ik dit zou moeten boeken!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/63061-factuur-buitenland-hoe-werkt-dat-met-de-btw/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag