Ik heb een idee, dit idee is uitgewerkt in een businessplan. Maar nu? ik heb vrijwel zero kennis over ondernemen.. of enige financiering..
Voor dit idee heb ik maandag wel een gesprek (telefonisch) met een app-ontwikkelaar. (puur om te kijken wat mogelijk is)
Het idee is om een app te ontwikkelen waarbij je ''onderweg'' kan bestellen via de app bij fastfoodketens (denk aan McDonald's, KFC, Burger King) op je eigen gekozen tijdstip en dat het op dat tijdstip dan ook klaarstaat op de balie wanneer je daar bent. Mocht dit gaan werken zou ik deze app willen integreren in auto's
Zijn hier mensen die eventueel geïnteresseerd zijn om hierover te sparren en/of een samenwerking willen ondergaan?
Ik heb een simpel teken ontwerp gemaakt. (less is more)
een kleinschalige enquête via FB verspreid. (meeste reactie's positief)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
michel88
michel88
Hallo Allemaal,
Ik heb een idee, dit idee is uitgewerkt in een businessplan. Maar nu? ik heb vrijwel zero kennis over ondernemen.. of enige financiering..
Voor dit idee heb ik maandag wel een gesprek (telefonisch) met een app-ontwikkelaar. (puur om te kijken wat mogelijk is)
Het idee is om een app te ontwikkelen waarbij je ''onderweg'' kan bestellen via de app bij fastfoodketens (denk aan McDonald's, KFC, Burger King) op je eigen gekozen tijdstip en dat het op dat tijdstip dan ook klaarstaat op de balie wanneer je daar bent. Mocht dit gaan werken zou ik deze app willen integreren in auto's
Zijn hier mensen die eventueel geïnteresseerd zijn om hierover te sparren en/of een samenwerking willen ondergaan?
Ik heb een simpel teken ontwerp gemaakt. (less is more)
een kleinschalige enquête via FB verspreid. (meeste reactie's positief)
een verdienmodel bedacht.
ik hoor graag van jullie:)
Michel Hendriks
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/63067-app-idee-businessplan-en-verder/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
37 antwoorden op deze vraag