• 0

Loonadministratie incl. loonaangifte voor oproepkracht

Weet iemand een bedrijf of een ZZper die  loonadministratie voor mij wil maken. Er zijn teveel. maar ze eisen helaas te veel:

maandelijks een bedrag betalen ook al heb ik niemand in dienst.  Of extra kosten betalen voor opstarten van de administratie,   aanmelden van een nieuwe werknemer, loonaangifte, etc.

Ik neem af en toen mensen in dienst als oproepkracht. Ik wil dus per loonstrook betalen zonder contract.

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb je je al eens verdiept in wat zo iemand er voor moet doen voordat je gaat roepen dat ze allemaal teveel eisen?

Loonadministratie is juist voor 1 medewerker die af en toe werkt relatief kostbaar.
De kostenposten die jij noemt zijn verre van onredelijk. ik denk dat je toch al snel moet rekenen op 100-150 euro per jaar ongeacht of je nu elke maand een loonstrook nodig hebt of niet. Er zitten nu eenmaal de nodige eenmalige werkzaamheden aan het inrichten van een loonadmistratie en moet men ook elke maand loonaangifte doen of er nu wel of geen salaris is uitbetaald, het salariskantoor zal dus elke maand voor jou werkzaamheden moeten doen of je de oproepkracht nu wel of niet hebt laten werken.

 

Link naar reactie
  • 0

Ja wel , het kost maximaal 10 minuten om alles te doen. Ik heb het geprobeerd met een programma van Roos. Helaas ken ik de wet niet, anders was ik binnen 10 klaar. Het systeem maakt alles voor je. Je hoeft alleen de gegevens in te voeren en een beetje de regels en vakjargon te kennen. 

Link naar reactie
  • 0
Zojuist, Roel J zei:

Tsja tegen zoveel wijsheid kan ik niet op.. vergeef me mijn onnozelheid..

je hebt helemaal gelijk het zijn allemaal oplichters die salarisverwerkers.. :disappointed-face:

 

 

Die woorden zijn niet van mij hoor .   Deze topic gaat niet over het beoordelen van salarisverwerkers. Ik ben alleen opzoek naar een salarisverwerker die ik per loonstrook ga betalen, zonder extra kosten en contract.

Link naar reactie
  • 0
24 minuten geleden, janss4 zei:

Ja wel , het kost maximaal 10 minuten om alles te doen. Ik heb het geprobeerd met een programma van Roos.

 

Wat jij dus kennelijk niet snapt is dat 10 minuten per maand plus het nodige 'einde-jaar-gedoe' snel een paar uur bij elkaar zal zijn.

Plus de kosten van het aanschaffen van het programma, de kennis op peil te houden, een klantendossier aan te leggen, de nodige communicatie over en weer enz. toch zal resulteren in een bedrag van een paar honderd euro per jaar. Bij een pro dan.

 

Maar je kan ook via dat gratis ding van de belastingdienst zelf loonaangifte doen. Helemaal gratis en voor niets. Scheelt ook weer in de kosten. 

 

 

 

"What, me worry?"

Link naar reactie
  • 0
56 minuten geleden, janss4 zei:

Ik ben alleen opzoek naar een salarisverwerker die ik per loonstrook ga betalen, zonder extra kosten en contract.

 

Voor 1 medewerker met af en toe een loonstrook zijn die aanbieders er simpelweg niet.
Prijzen per loonstrook worden globaal gezien aangeboden vanaf ca 10 medewerkers die maandelijks verloond worden.
Onder dat aantal werknemers zal gewoon een vast bedrag per jaar worden gerekend voor de vaste werkzaamheden en een klein bedrag per loonstrook voor de variabele handelingen.

 

Link naar reactie
  • 0
13 uur geleden, janss4 zei:

Je hoeft alleen de gegevens in te voeren en een beetje de regels en vakjargon te kennen. 

 

Ik moet gelijk denken aan een verhaal over een systeembeheerder dat ik ooit gehoord heb, hij loste een probleem 1 minuut door een paar keer te klikken en stuurde een factuur van 500 euro.

 

Toen de klant dit ter discussie stelde en vroeg om gespecificeerde rekening zag die er als volgt uit

1 EURO voor het klikken.

499 EURO voor de kennis waar te klikken.

 

Je betaald dus voor het kennen van de regels en het vakjargon.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.