Shoppie Geplaatst: 18 augustus 2005 Shoppie 2 0 Geplaatst: 18 augustus 2005 Op mijn website (nog in aanmaak) komen o.a. topics op te staan met ervaringen, opmerkingen, kritiek, pluspunten, etc. over bijv. fietswinkels. Mijn ervaringen, mijn eigen consumenten test. Waar moet ik opletten met het leveren van bijv. kritiek? Wat kan wel en wat kan niet. Stel ik beoordeel de communicatie tussen fietswinkel en consument (bijv. krijg je antwoord op je mail). Kan ik die ervaring zomaar op het net plaatsen? Het gaat mij er niet om, om bedrijven zwart te maken. Alleen kritiek hoort erbij als je je mening ervaring deelt met anderen. Perfect zal geen ene winkel zijn. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6311-website-met-positieve-en-negatieve-kritiek/
robberttk Geplaatst: 18 augustus 2005 robberttk 920 48 Geplaatst: 18 augustus 2005 Ik zou een aantal vaste meetbare dingen beoordelen. Bijvoorbeeld bij antwoord op e-mail: - Snelheid van antwoord ( binnen 24, 48, 72 uur of sneller ) - Persoonlijkheid van antwoord - Is je vraag afdoende beantwoord? - In vergelijking met andere soortgelijke bedrijven, is de service goed/matig/slecht Dit kun je voor alle dingen eigenlijk doen. In een winkel: - Klantvriendelijkheid ( kun je ook een beetje meetbaar maken door een aantal vaste kenmerken op te schrijven en aan te geven wanneer iemand voor jou klantvriendelijk is ) - Prijs/kwaliteit - Opdringerigheid :-) enz enz enz Actieve jongerenvakanties en singlereizen Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6311-website-met-positieve-en-negatieve-kritiek/#findComment-61911
Shoppie Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Shoppie 2 0 Geplaatst: 18 augustus 2005 Bedankt voor je antwoord. Ga ik meenemen. Maar als de uitslag slecht is en ik plaats dat op de site, kan dan de betreffende winkel eisen dat ik het eraf haal of op een andere manier moeilijk doen? N.B.; Ik plaats het artikel met de mededeling dat het een momentopname is en dat anderen misschien wel goede ervaringen hebben. Als ze dat hebben, kunnen ze dat kwijt onder het artikel. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6311-website-met-positieve-en-negatieve-kritiek/#findComment-61912
robberttk Geplaatst: 18 augustus 2005 robberttk 920 48 Geplaatst: 18 augustus 2005 Zolang je duidelijk maakt dat volgens jouw eigen mening een aantal dingen ontbreken, denk ik niet dat een bedrijf veel kan doen, zolang je heel duidelijk kunt aangeven waarom je de conclusie geeft die je geeft. En een echt goed bedrijf geeft gewoon een nette reactie op je site :-) Maar ik ben geen jurist ;-) Actieve jongerenvakanties en singlereizen Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6311-website-met-positieve-en-negatieve-kritiek/#findComment-61913
jasperr Geplaatst: 18 augustus 2005 jasperr 31 0 Geplaatst: 18 augustus 2005 Wellicht kun je een voorbeeld nemen aan sites als www.kieskeurig.nl (en de vele andere die zich richten op consumentenreviews). Zolang er geen onwaarheden verteld worden (tja, dat blijft natuurlijk deels subjectief), lijkt het mij niet dat winkels er een probleem van zullen maken. Volgens mij is iedereen inmiddels wel gewend dat ervaringsverhalen op deze manier gedeeld worden. Diamedia Minds - Partners in New Media, Marketing & Creative Concepts Flat Cat Hosting - Hosting voor en door webontwikkelaars Snel Uw Site - Snel uw site? Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6311-website-met-positieve-en-negatieve-kritiek/#findComment-61914
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen