Website met positieve en negatieve kritiek

Aanbevolen berichten

Op mijn website (nog in aanmaak) komen o.a. topics op te staan met ervaringen, opmerkingen, kritiek, pluspunten, etc. over bijv. fietswinkels.

Mijn ervaringen, mijn eigen consumenten test.

 

Waar moet ik opletten met het leveren van bijv. kritiek?

 

Wat kan wel en wat kan niet.

 

Stel ik beoordeel de communicatie tussen fietswinkel en consument (bijv. krijg je antwoord op je mail).

Kan ik die ervaring zomaar op het net plaatsen?

 

Het gaat mij er niet om, om bedrijven zwart te maken. Alleen kritiek hoort erbij als je je mening ervaring deelt met anderen. Perfect zal geen ene winkel zijn.

Link naar reactie

Ik zou een aantal vaste meetbare dingen beoordelen. Bijvoorbeeld bij antwoord op e-mail:

 

- Snelheid van antwoord ( binnen 24, 48, 72 uur of sneller )

- Persoonlijkheid van antwoord

- Is je vraag afdoende beantwoord?

- In vergelijking met andere soortgelijke bedrijven, is de service goed/matig/slecht

 

Dit kun je voor alle dingen eigenlijk doen. In een winkel:

 

- Klantvriendelijkheid ( kun je ook een beetje meetbaar maken door een aantal vaste kenmerken op te schrijven en aan te geven wanneer iemand voor jou klantvriendelijk is )

- Prijs/kwaliteit

- Opdringerigheid :-)

 

enz enz enz

 

Link naar reactie

Bedankt voor je antwoord. Ga ik meenemen.

 

Maar als de uitslag slecht is en ik plaats dat op de site, kan dan de betreffende winkel eisen dat ik het eraf haal of op een andere manier moeilijk doen?

 

N.B.;

Ik plaats het artikel met de mededeling dat het een momentopname is en dat anderen misschien wel goede ervaringen hebben. Als ze dat hebben, kunnen ze dat kwijt onder het artikel.

 

Link naar reactie

Wellicht kun je een voorbeeld nemen aan sites als www.kieskeurig.nl (en de vele andere die zich richten op consumentenreviews).

 

Zolang er geen onwaarheden verteld worden (tja, dat blijft natuurlijk deels subjectief), lijkt het mij niet dat winkels er een probleem van zullen maken. Volgens mij is iedereen inmiddels wel gewend dat ervaringsverhalen op deze manier gedeeld worden.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.