• 0

Produceren in 't buitenland

Hoi,

 

Al aardig wat informatie over in het buitenland kleding laten bedrukken kunnen lezen, maar veelal uit 2012/2013.

Zojuist ben ik een nieuwe onderneming gestart en hoognodig opzoek naar contacten van fabrikanten in Turkije, Portugal, China... Voorkeuren toch wel Turkije/ Portugal vanwege de toeghankelijkheid. Het liefst wil dit contact zo persoonlijk mogelijk laten verlopen, dus geen tussen persoon vanuit Nederland. (Mits jullie argumenten hebben waarom dit wel aan te raden is)

 

Mijn idee/ bedrijf:

 

Mijn eigen gedigitaliseerde ontwerpen bedrukken op kleding stukken: t-shirts, truien en canvas-tassen. Zelf heb ik de ontwerpen al helemaal uitgewerkt in vector bestanden.

Het fijnste zou zijn dat de kleding stukken bij de fabrikant vandaan komen, alles onder een dak. Turkije/ Portugal bieden de mogelijkheid de fabriek fysiek te bezoeken: geeft mij een vertrouwelijker gevoel. Begin zal het om kleine partijen gaan, eerste proefcollectie::  het liefste een sample van alles om de kwaliteit en het eind product te beoordelen. Zodra het bedrijf gaat groeien zullen de afnames ook groter worden. Mochten jullie nog meer info nodig hebben, vraag maar raak ;)

 

Mijn vraag aan jullie: alle tips zijn welkom voor het produceren in 't buitenland, contacten, verhalen.... ik wil graag zoveel mogelijk info verzamelen. Alvast bedankt voor jullie tijd.

 

Groetjes,

 

"ES"

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zou zeggen ... Europe first.

Kleding goed en goedkoop bedrukken kan overal in Europa, zelfs in Nederland.

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0

Hele kleine oplages uit Turkije halen kan tegenvallen, maar het is zeker te proberen.  Samples zijn bij de meeste fabrikanten pas mogelijk als je je definitieve bestelling (in oplages dus) plaatst.

 

Op http://www.enterpriseeuropenetwork.nl/  kun je een overzicht vinden van een aantal Europese bedrijven die zich aangesloten hebben bij dat netwerk. Daarnaast organiseert de KvK ism de Modefabriek ook een FashionMatch, en sourcing-trips naar diverse landen (o.a. Istanbul). Ik ben zelf ook wel eens mee geweest. Meer info over de volgende editie (januari 2020 in A'dam) via https://fashionmatch-9thedition.b2match.io/

 

Je mag ook gerust een keer bij ons langskomen zodat ik je wat meer kan vertellen over de voor- en nadelen. Hier vast een voorzetje, ons blog over de verschillen tussen custom made t-shirts, en 'reguliere' productie: https://www.brandmerchandise.nl/custom-made-en-standaard-t-shirts/

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 297 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.