zijn de Mods al gesignaleerd

Aanbevolen berichten

Ik merk in ieder geval wel dat het een stuk rustiger is :-[.

Ze zijn vast met veel leukere zaken bezig, beetje kano varen, biertje, ik kan me er wel enigszins iets bij voorstellen.

Nee niks gehoord!

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

We zijn er weer! :)

 

foto's komen zsm online, afhankelijk van Michiel.

 

Het was erg gaaf, er was ook veel bier.... veel water en veel zon. De mods zijn lichamelijk afgepeigerd, maar geestelijk helemaal bijgekomen. Er was er maar 1 die op het vlot nog zijn e-mail zat te checken... de rest had het werk in Inederland gelaten. Net genoten van een herrlijke douche, in plaats van een ijskoude rivier om in de plomp te springen, en tussen de e-mail door nog ff HL bekijken. We zijn er weer om hier reuring te brengen!

Link naar reactie

leuk dat jullie zo 'n leuke vakantie hebben gehad. :) met hoeveel gingen jullie?

 

Nou Anna82, ook ik ben erg benieuwd naar de belevenissen van de mods, een reisverslag is toch wel het minste dat ze ons kunnen geven.

Het was zo stil op het forum afgelopen week!

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Welcome back allemaal :)

 

Er was er maar 1 die op het vlot nog zijn e-mail zat te checken...

 

Hmmm.. die aan OCMED lijdende import-zweed zeker? ;)

 

Gelukkig was zijn batterij na 3 dagen leeg. Die van iedereen overigens ::) Eindelijk volle aandacht voor de natuur 8)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Een reisverslag is vast wel te maken, foto's komen sowieso online.

 

Op het allerlaatste, vlak voor vertrek, moest een elfde mod helaas afzeggen wegens rugproblemen, dus waren we met tien man. De mods die meewaren:

 

Kermie

zrski

Nils de Witte

Persoon

Aleph

Ronald Kleverlaan

TechNico

Nonex.nl

Michiel Hakvoort

en ondergetekende.

 

Prima weer, relatief weinig muggen, een prachtige omgeving en sowieso is het vlotbouwen en vervolgens -varen erg leuk om te doen. Qua sfeer was het ook prima, geen enkel moment van irritatie ofzo te bekennen. Veel gesprekken over onze bedrijven, de politiek, en (zakelijke) ideeën, naast natuurlijk veel leuke gesprekken over meer persoonlijke zaken. Ook leuk om te zien hoe iedereen zich uit zichzelf op de taken die gedaan moesten worden wierp, zonder afspraken te maken nam iedereen een taak op zich.

 

Ik heb me in ieder geval erg goed vermaakt!

Link naar reactie

djezus, heb ik last van zo'n enorm vervelende ziekte en wat doen jullie? gaan jullie me pesten... :-\ ;D

 

Maareh, de batterij was inderdaad relatief snel leeg en we hebben met zijn allen heerlijk genoten. Het weer was goed en de rivier koud maar behapbaar.

 

Ik kan niet wachten om het weer te doen! :)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Een reisveslag ... ehmmmm ... waar zal ik beginnen ....

Zondag 14-8 verzamelen op Schiphol om 08.45 uur. Ik had me vreselijk verslapen en arriveerde ... na een taxichauffeur aangespoord te hebben om laag te vliegen op de A4 na half 10 op Schiphol ... Ik had alle tickets dus niemand kon de goede kant op. Op Schiphol was het een beetje hectisch want door te laat inchecken waren Kleverlaan en Persoon overboekt ... ikzelf heb geen idee hoe ze uiteindelijk toch in the air zaten ... ik liep nog een beetje wappie rond ... Maar ... off we went ... Op WillemJ na ... echt onwijs sneu voor hem dat hij door zijn rug is gegaan en niet mee kon. Maar ik had daardoor wel een king size lekker zacht luchtbed.

In Oslo aangekomen de huurauto's opgehaald en begon onze site seeing tour door Noorwegen naar Zweden. Onderweg nog flink geshopt ... chips, knackenbrood en een pallet smurfenbier waar je niet dronken van wordt ... toch ... :-X

Aangekomen in Gunerund/Vildmark kregen we 2 legertenten en arriveerde ook Dennis. Tenten opzetten ... kampvuur aan en de gezelligheid kon beginnen. De andere dag bleek dat we 's nachts vrienden hadden gemaakt met boze meneer die vond dat we teveel herrie maakten. Nils heeft zijn geklaag aangehoord toen wij nog aan het uitslapen waren. Die dag hadden we nog "vrij" ... een groepje is gaan golven en de rest is op de camping blijven hangen. 's Avonds lekkere BBQ en hebben we ons verder rustig gehouden. De dag erna moest er gewerkt worden ... 4 vlotten bouwen.

Een vlot bouwen is zwaar ... mega dike balken sjouwen, moeilijke knopen erin leggen en zorgen dat het blijft drijven ... heavy duty ... Maar hopla ... daar dreven we op stevige vlotten de rivier af. Dat was redelijk rerlaxed eigenlijk. Op serieuze grote kiezels je vlot uit het lood varen en op een zandbank terecht komen om te kijken of er spierballen genoeg waren om daar weer uit te komen ... hebben we maar 2x meegemaakt. Maar verder was het met de stroom mee dobberen. 's Avonds ergens aanmeren ... in zand, gras of lavendelvelden de nacht doorbrengen. Op vaste land had inderdaad iedereen zijn eigen taak ... ging vanzelf ...

Ik heb me als non-feminist gedragen ... ik ben wel stoer, maar ik had 10 mannen bij me ... ik was vrouw - blond - kan niets. Een vlot bouwen en elke dag met kisten sjouwen ... is echt zwaar ... maar daar heb ik me verder niet mee bemoeid. Betekende wel dat ik elke avond voor het eten zorgden ... eten uit blik .. volgens Nils moesten we een week lang leven op hondenvoer ... maar gelukkig waren en wat verse dingen bij en met moeilijk veel peper werd het - volgens de rest - toch een lekkere Kermie creatie ...'s Avonds was het best koud, maar de houthakkers Alef, Dennis en Jeroen zorgden elke avond voor een mega kampvuur. En TechNico zorgde dat 's morgens de koffie klaarstond.

Het was super leuk en onwijs gezellig. Geen dag hebben we ons verveeld ... Een week lang op elkaars lip zitten en echt alleen maar lol hebben is en blijft voor mij de mooiste herinnering. Anniewees ... kan hier een heel verhaal kwijt over hoe leuk het was en hoe sommige dingen echt afzien waren ... maar voor de thuisblijvers ... jullie hebben niets gemist hoor ... Leven in de natuur ... mooi land Zweden - maar als je 1 boom gezien hebt, heb je ze allemaal gezien ;D

Ik heb het onwijs naar mijn zin gehad ... maar ben nu toch wel blij dat ik thuis weer een warme douche en een wc-bril heb..

Als de foto's on-line zijn komen de rest van de verhalen vanzelf weer boven.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.