Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MatheuRam
MatheuRam
Als producent van o.a. dvd's over de geschiedenis van mijn gemeente lever ik al meer dan 15 jaar dvd's aan een lectuurshop.
Recent heb een (foto) boek uitgebracht en wou deze aan betreffende winkel leveren.
Omdat de gevraagde hoeveelheid procent voor ieder verkocht boek van deze winkelier hoger was dan mijn winst en hier geen enkel
overeenkomst was te bereiken, heb ik door boosheid de volgende dag mijn resterende dvd's retour genomen en een factuur gestuurd van de verkochte exemplaren.
Na 5 weken geen betaling ontvangen en contact opgenomen met de administratie, deze was natuurlijk erg boos omdat ik mijn dvd's retour had genomen.
Zijn antwoord op de nog niet betaalde factuur was, je hebt aan mij de verkeerde en ik kijk wel.
Nu heb ik de eerste herinnering afgegeven, wat alweer 2 weken geleden is.
Wat kan ik hier nu aan doen, wat is wijsheid?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag