Een eerste vraag van mij op dit forum: Ik ben afgelopen augustus gestart als ZZP'er binnen de zorg (Jongerencoach). Tot nu toe doe ik qua facturen en administratie alles via de Office programma's. Ik gebruik Excel-sheets om mijn bonnetjes bij te houden en ook mijn uren en facturen maak ik gewoon in Word en verstuur ik als pdf. Ik overweeg sterk om over te stappen naar een online boekhoudprogramma om alles op 1 plek te hebben. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met dit soort programma's en welke aan te raden zijn. Ik zoek iets dat logisch en makkelijk werkt en het liefst ook visueel ondersteund (bijvoorbeeld een grafiek waarin je de omzet door het jaar heen kan zien, etc). Ik sta open voor suggesties en ben benieuwd of jullie goede ervaringen hebben.
Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.
Join the conversation
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Hallo allen,
Een eerste vraag van mij op dit forum: Ik ben afgelopen augustus gestart als ZZP'er binnen de zorg (Jongerencoach). Tot nu toe doe ik qua facturen en administratie alles via de Office programma's. Ik gebruik Excel-sheets om mijn bonnetjes bij te houden en ook mijn uren en facturen maak ik gewoon in Word en verstuur ik als pdf. Ik overweeg sterk om over te stappen naar een online boekhoudprogramma om alles op 1 plek te hebben. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met dit soort programma's en welke aan te raden zijn. Ik zoek iets dat logisch en makkelijk werkt en het liefst ook visueel ondersteund (bijvoorbeeld een grafiek waarin je de omzet door het jaar heen kan zien, etc). Ik sta open voor suggesties en ben benieuwd of jullie goede ervaringen hebben.
Groetjes, Robert
Link to post
Share on other sites