• 0

Winkelcomputer: Windows Home of Windows Pro?

Ik wil voor het einde van het jaar, ja vandaag dus, een nieuwe computer voor in de winkel kopen. Momenteel werk ik daar met mijn laptop, maar ik vergeet de oplader weleens haha. Ook is het gewoon handiger daar een vaste all in one te hebben staan, ook voor als ik er zelf niet ben en iemand neemt het van mij over. De computer wordt gebruikt voor wat adminsitratie, beheer van de webshop, uitprinten verzendlabels, en er gaat een kassasysteem op draaien.

 

Nu vraag ik me af of jullie voor zo'n computer echt windows pro aanraden, of dat home ook prima is.

 

Ik hoor het graag!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zou niet direct weten welke features windows pro heeft die je nodig zou hebben voor een dergelijke toepassing. 

 

Het enige dat ik me kan voorstellen is dat, als je klantgegevens opslaat, je versleuteling wilt gebruiken van de hele harddisk. Dat is een feature dat niet in home maar wel in pro zit - al zijn er de nodige gratis alternatieven (bijvoorbeeld veracrypt), dus als het serieus duurder is om pro te kopen zou ik die overwegen. 

Link naar reactie
  • 2
8 uur geleden, AuthenticImport zei:

Ook is het gewoon handiger daar een vaste all in one te hebben staan, ook voor als ik er zelf niet ben en iemand neemt het van mij over.

Dan lijkt mij Windows Pro verstandiger ... met o.a. Assigned Access, BitLocker en Remote Desktop.

 

Vergelijk Windows 10 Home met Pro.

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.