btwvraag Geplaatst: 2 januari 2020 btwvraag 2 0 Geplaatst: 2 januari 2020 Wat moet ik als zzp-er doen nu ik geen nieuw btw nummer ontvangen heb? Link naar reactie
0 Highio Geplaatst: 2 januari 2020 Highio 11,3k 467 Geplaatst: 2 januari 2020 (aangepast) Beste, welkom en pas je forumnaam even aan naar iets duidelijks. Morgenochtend even bellen met de Belastingtelefoon? Ik heb een blauwe enveloppe met (nieuw) btw-id ontvangen, geen idee of je dat als ondernemer zelf ook ergens na kunt gaan op de website van de Belastingdienst. Groet, Highio 2 januari 2020 aangepast door Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie
0 Rik · Geplaatst: 2 januari 2020 Rik · 2,8k 10 311 Geplaatst: 2 januari 2020 Zo spoedig mogelijk contact opnemen met de belastingdienst want waarschijnlijk is de brief in de post verloren gegaan. Je krijgt ook maar één brief. Link naar reactie
0 JansenmeteenJ Geplaatst: 2 januari 2020 JansenmeteenJ 359 22 Geplaatst: 2 januari 2020 Gewoon bellen, 08000543 en keuze menu doorlopen, ondernemersvraag, omzetbelasting, nieuw btw id nummer, niet ontvangen Ze hebben het al automatisch gemaakt. Link naar reactie
0 btwvraag Geplaatst: 3 januari 2020 Auteur btwvraag 2 0 Geplaatst: 3 januari 2020 Dank voor de reactie. Het probleem is hiermee opgelost. Link naar reactie
btwvraag
btwvraag
Wat moet ik als zzp-er doen nu ik geen nieuw btw nummer ontvangen heb?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag