TwaBla Geplaatst: 3 januari 2020 TwaBla 22,7k 1426 Geplaatst: 3 januari 2020 (aangepast) Eenieder een happy, gezond, lichtgewicht en duurzaam nieuw jaar toegewenst, zonder stikstof of lachgas! Om het jaar leerzaam te beginnen wil ik suggereren dat we tevens wat opvallende zaken meenemen in dit topic. Mij valt op: GeenStijl spreekt zich anno 2020 uit tegen hufterig gedrag en marcheert mee in de Telegraaf-voorhoede voor een vuurwerkverbod! 3 januari 2020 aangepast door TwaBla Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
Cosara Geplaatst: 3 januari 2020 Cosara 6,5k 980 Geplaatst: 3 januari 2020 Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box. Link naar reactie
henkh Geplaatst: 3 januari 2020 henkh 3,7k 328 Geplaatst: 3 januari 2020 Sluit me graag aan bij TwaBla en Cosara met alle mooie wensen voor 2020. 10 uur geleden, TwaBla zei: Eenieder een lichtgewicht nieuw jaar toegewenst, Vanaf 7 januari ga ik daar met mijn personal trainer serieus werk van maken Link naar reactie
DdeW79 Geplaatst: 23 januari 2020 DdeW79 15 0 Geplaatst: 23 januari 2020 Op 3-1-2020 om 23:03, henkh zei: Vanaf 7 januari ga ik daar met mijn personal trainer serieus werk van maken En, lukt het om vol te houden? Link naar reactie
henkh Geplaatst: 23 januari 2020 henkh 3,7k 328 Geplaatst: 23 januari 2020 Ja hoor, daar zorgt het uurtarief wel voor. Sporten gaat goed, het laten varen van mijn Bourgondische levensstijl is nog een dingetje. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen