Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Snotter.nl
Snotter.nl
Hallo allemaal,
Sinds kort ben ik officieel ondernemer.
Nu verkoop ik spullen die ik al lange tijd in huis had. Het zijn nieuwe spullen maar als particulier had ik nooit de factuur bewaard.
Nu snap ik dat ik hier helaas niet de BTW van kan terugvragen.
Ook weet ik niet meer precies wat het gekost heeft.
Moet ik dit dan in mijn administratie verwerken als pure winst?
Als ik heel goed zoek kan ik misschien nog vinden wat het heeft gekost. Maar maak ik het mijzelf dan niet onnodig moeilijk?
Het gaat ongeveer om een totale verkoopwaarde van € 200,-
Uiteraard heb ik van alle nieuwe dingen die ik zakelijk verkoop wel bonnetjes en facturen bewaard.
Iemand tips hoe ik dit het beste kan verwerken?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag