wendywendy Geplaatst: 23 augustus 2005 wendywendy 1 0 Geplaatst: 23 augustus 2005 Hallo ik ben nieuw hier op deze forum. Ik heb een vraag kan iemand mij vertellen waar ik goedkoop merkkleding kan inkopen, kan dit in nederland of moet ik dit uit het buitenland halen, ik ben zeer benieuwd of iemand mij kan helpen. Link naar reactie
0 nonex.nl Geplaatst: 23 augustus 2005 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 23 augustus 2005 Je kunt met de zoekfunctie al veel berichten vinden over het importeren van kleding, maar voor de 'bekende' merken zul je vaak zaken moeten doen met de importeurs hiervan: veelal hebben zij een alleenrecht op de import van een bepaald merk. Kijk eens bij world fashion centre. Succes! Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
-1 fashionuitverkoop Geplaatst: 26 mei 2011 fashionuitverkoop 2 1 Geplaatst: 26 mei 2011 welke merken zoekt u? dames / heren / kinderen ik kan wel mensen die een groothandel hebben in topmerken dames kleding misschien kunt u ook eens kijken op [knip] en stuur een pm dan kan ik u in contact laten komen met een groothandel Mod edit: spamlink verwijderd Link naar reactie
0 RobDG Geplaatst: 29 mei 2011 RobDG 73 0 Geplaatst: 29 mei 2011 Goedkope merkkleding kun je in Nederland niet inkopen. Via de officiele kanalen ook niet in het buitenland. Wil je een winkel beginnen, of is dit t.b.v. "marktplaats handel" . In het laatste geval kun je wel goedkoop kleding uit het buitenland halen (fake). Sexshop Slaapkamerspeeltjes.NL - De ondeugendste online sexshop van de Benelux! Voor de spannendste sextoys Link naar reactie
0 Iwan van Geelen Geplaatst: 29 mei 2011 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 29 mei 2011 Hallo ik ben nieuw hier op deze forum. Ik heb een vraag kan iemand mij vertellen waar ik goedkoop merkkleding kan inkopen, kan dit in nederland of moet ik dit uit het buitenland halen, ik ben zeer benieuwd of iemand mij kan helpen. Hallo! Wat bedoel je met goedkoop? 'opkopen en wegwezen' of wil je een (langdurige) relatie aangaan met een BeNeLux Agent die je op weg helpt tijdens je start periode, je helpt met groeien, die je voorraad deels financieren en afspraken met je maakt mbt het terugnemen van niet verkochte voorraad? In ieder geval veel suc6! Mod edit: slot i.v.m. oud topic geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
wendywendy
wendywendy
Hallo ik ben nieuw hier op deze forum.
Ik heb een vraag kan iemand mij vertellen waar ik goedkoop merkkleding kan inkopen, kan dit in nederland of moet ik dit uit het buitenland halen, ik ben zeer benieuwd of iemand mij kan helpen.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag