Wie kan mij verder op weg helpen. Ik wil meer in mijn bedrijf investeren, maar kan niet meer aankloppen bij de bank omdat ik aan mijn limiet zit. informele investeerders heb ik ook al geprobeerd ,maar die zijn vrij moeilijk te benaderen en meestal is het voor 100.000 of meer...?!?!? wie kent instanties of andere mogelijkheden??
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Robbie01
Robbie01
Hallo....
Wie kan mij verder op weg helpen. Ik wil meer in mijn bedrijf investeren, maar kan niet meer aankloppen bij de bank omdat ik aan mijn limiet zit. informele investeerders heb ik ook al geprobeerd ,maar die zijn vrij moeilijk te benaderen en meestal is het voor 100.000 of meer...?!?!? wie kent instanties of andere mogelijkheden??
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6354-idee-voor-financieringen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag