• 0

Buitengebruikstelling bedrijfswagen

Beste leden,

graag hoor ik jullie advies.

Afgelopen week is onze bedrijfswagen aangehouden in een algemene verkeerscontrole. Bij deze controle bleek dat ons nieuw personeelslid boetes had openstaan bij het cjib. Aangezien hij dit niet  kon voldoen is onze bedrijfswagen in beslag genomen en afgesleept. Wij Begrijpen hier geen snars van aangezien wij als bedrijf hier buiten staan en hebben vrijdag contact gezocht met de politie. Wij kunnen onze bedrijfswagen terugkrijgen mits wij de openstaande boetes en afsleepkosten voor onze rekening nemen.  Contact met het cjib is dezelfde uitleg en dat dit mag van de wet. Wij kunnen dan als werkgever een vordering op het personeelslid doen. Allemaal leuk en aardig maar waarom moeten wij boeten voor de fout van een ander. Wij begrijpen het helemaal niet meer. en vragen ons dan ook terdegge af of dit allemaal zo maar gaat. Wij zijn een klein bedrijf en behoorlijk benadeeld hierdoor aangezien al onze werkmaterialen in die bedrijfsauto lagen.

Heeft iemand hier ervaring mee of kan ons adviseren ?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
6 minuten geleden, lifewood zei:

en kuifje wraak gevoelens heb ik niet ten opzichte van hem wel ten opzichte van de politiek cq justitie aangezien je eerst drie dagen lang als een crimineel behandeld word en nu de excuses krijgt. Je kunt onschuldige mensen niet opzadelen met de problemen van een ander laat staan jezelf

 

Daar ben ik het mee eens, maar het kan toch best (en het lijkt mij zelfs waarschijnlijk) dat hij het ook niet wist.

Bel een octrooigemachtigde van Patenthuis bij al uw octrooivragen !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 192 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.