• 0

Ongevraagd bedrijfsgegevens gebruiken in gratis offerte

Onlangs tikte ik mijn bedrijfsnaam in op Google, tot mijn verbazing zag ik mijn bedrijf vermeld in zogenaamde gratis vrijblijvende offerte aanbiedende site's compleet met naam en toenaam.

Is hier nu sprake van misbruik of moet ik hier blij van worden? Ik ben overigens nog nooit benaderd voor een toestemming en wie verdiend hier aan? Ik kom niet verder dan gratis, best lief maar dat geloof ik niet.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1
3 uur geleden, Franckvdk zei:

De schade die ik nu al oploop is het geld dat ik uitgeef aan mijn website🤔.

 

Misschien moet je iets meer uitgeven: adverteer op je bedrijfsnaam met Google Ads en zorg voor een uitgebreid en actueel bedrijfsprofiel in Google Mijn Bedrijf. De eerste wordt bóven de zoekresultaten in Google getoond, de tweede staat er opvallend naast.

 

Verder is het niet zo moeilijk om die telefoon- en bedrijvengidsen weg te drukken met een fatsoenlijke zakelijke website.

Daaraan heb je misschien juist te weinig uitgegeven. :winking-face:

Link naar reactie
  • 0
12 minuten geleden, Ward van der Put zei:

 

Misschien moet je iets meer uitgeven: adverteer op je bedrijfsnaam met Google Ads en zorg voor een uitgebreid en actueel bedrijfsprofiel in Google Mijn Bedrijf.

 

Even benadrukken dat dit echt supertips zijn van Ward; adverteren op je bedrijfsnaam is namelijk ook nog eens érg voordelig (als deze tenminste onderscheidend is). Zeker de moeite om je even in te verdiepen. Google Mijn Bedrijf is gratis.

 

Zorg in Google Ads overigens dat je in ieder geval je bedrijfsnaam als 'exact match' keyword instelt, bij 'brede zoekwoorden' laat google je advertentie ook zien op heel andere zoektermen.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.