Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
stephant
stephant
Goede avond,
Waarschijnlijk zijn is deze vraag al vele vaker gesteld, maar ben na alle informatie op internet nog niet echt heel wijzer geworden.
Zelf heb ik een webshop, en koop nu al mijn producten gewoon in Nederland in.
Nou ben ik op de website wish gekomen en sommige producten zijn natuurlijk vele malen goedkoper.
Nu weet ik dat ik dat je boven de 22 euro geloof ik BTW moet betalen eventueel aan de postbode?
En dat je boven de 150 euro invoerkosten moet betalen.
Stel dat ik bij een willekeurige via wish wat producten aanschaf, het zal niet vaak voor komen maar als ik hier wat zou bestellen hooguit 50 euro.
Hoe weet de postbode dan dat ik hier de btw voor moet betalen, en op welk bedrag baseren ze dat?
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk geformuleerd heb.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/63700-inkoop-via-bijvoorbeeld-wish-china/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag