• 0

"Yes !!" - vier je successen hier !

We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.

 

Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.

 

Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :

 

Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?

 

[mod edit: titel ververst na samenvoegen]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ook maar eentje:

 

Ik ben gestadig bezig met het ontwikkelen van mijn product(en) en businessplan(nen). Elke keer als ik een puzzelstukje heb gelegd of een probleem concreter en dus beter oplosbaar heb gemaakt is weer een yes-momentje.

 

Het voelt alsof ik langzaam aan het lopen ben op een pad van 10.000 stappen. Elk yes-momentje is een stap. In 2010 heb ik veel stappen gezet. En ik verwacht in 2011 met dezelfde snelheid verder te gaan.

Link naar reactie
  • 2

Vandaag gecommuniceerd aan klanten dus mag het ook hier. Per 1 januari ben ik managing director geworden van Solveigh, de fusie & overnameclub waar ik al jaren mee samenwerk voor grotere deals. En ook heel leuk, we gaan ook Solveigh Pearl verder inrichten om de ondernemers te servicen die nog niet zo groot zijn maar wel 'pareltjes' zijn waarmee we een lange termijn relatie kunnen opbouwen. Ik ben blij ;D

Link naar reactie
  • 1

Na 4 jaar loondienst:

Vandaag de start van BF Interim (uitzendbureau en oa interimdiensten voor uitzendbranche). De komende dagen opbouwen en volgende week produktief worden.

 

Ik zit al een tijdje in het uitzendwereldje maar het zelfstandige bleef trekken. Natuurlijk had ik een concurrentie/ relatiebeding maar iemand maakte hier een paar maanden geleden op het forum een mooie opmerking:

Een concurrentiebeding is geen blokkade maar een middel om zaken tussen partijen fatsoenlijk te regelen. Het is dus een uitgangspunt voor een onderhandeling.

 

Met die insteek heb ik (samen met mijn compagnon) de directie benaderd en zijn we er goed uitgekomen.

 

Gaat verder mijn dank nog uit naar Manon voor het heel kort en krachtig duidelijk maken dat een overname een moeilijke zaak zou worden. Tevens dank aan Astron voor zijn businessplan. Daarmee hebben we het gered bij de bank.

 

En dan nu: KNALLEN met die toko!!

 

Geluk!

 

Ferry

Altijd opzoek naar het "That's it!"- moment.

Link naar reactie
  • 0

mmm, even twee geweldige berichten gemist nu ik wat minder op HL ben (ben mijn eigen yes-momenten aan het organiseren)

 

@Manon. Enorm gefeliciteerd. Ik heb werkelijk waar geen idee waar je de energie vandaan haalt om al die schoteltjes van je in de lucht te houden maar ik heb er diep respect voor.

 

@Ferry. Gefeliciteerd ex-loonslaaf :) Heel veel succes en leuk te lezen dat andere HL-ers behulpzaam hebben kunnen zijn bij je stap naar ondernemerschap.

 

 

Link naar reactie
  • 1

@Manon:

 

En wat gaat jouw uitzendbureau voor de uitzendbranche doen?

 

De crisis heeft al aardig wat kaf van het koren gescheiden in uitzendland. In gesprekken met prospects en opdrachtgevers kwam naar voren dat er behoefte is aan een uitzendbureau die niet alleen mannetjes wegzet maar ook met het bedrijf meedenkt. Zeg maar HR- advies. Zeker bij kleinere bedrijven zonder een p&o- medewerker blijkt die vraag in mijn regio Venlo te bestaan. Nu bestaan er wel bedrijfjes op dat gebied maar niet met een combi van een uitzendbureau. Daarbij komt dat er nog niet effectief gebruik wordt gemaakt van de mogelijkheden die de Euregio biedt. Veel bedrijven weten heel goed wat ons de komende jaren staat te wachten op de arbeidsmarkt. Het blijkt nu zelfs al moeilijk om bepaalde vacatures in te vullen. Vreemd genoeg zitten er gekwalificeerde mensen in de grensregio (D) thuis terwijl er in NL vacatures zijn. Onlangs is er een nieuw initiatief gestart in Venlo, het sector servicepunt Transport en Logistiek. Samen met werkgevers, opleiders, branche organisaties en instanties (zowel in NL als in D) proberen we aan de vraag te voldoen. Wij zijn er dan ook trots op om hierin als één van de twee uitzendbureaus te mogen deelnemen.

 

Ons doel is om werkzoekende naar een vaste baan te begeleiden (of via een payrollconstructie). Maar dan moet je toch weer opnieuw gaan acquireren? Klopt, maar ik heb de laatste jaren de ervaring dat de houding die wij aannamen beloond wordt door opdrachtgevers. Zij spreken het rond en wij worden weer benaderd. Als je werkgevers de passende en eerlijke oplossing biedt dan zijn zij bereidt om ook voor de dienst te betalen. We hoeven dus met niemand te concurreren op prijs. Het lijkt zo simpel maar het wordt niet gedaan.

 

Wij hopen door onze manier van werken in de regio weer het imago van uitzendbureaus te kunnen verbeteren. Persoonlijk vind ik het altijd naar om te horen dat uitzendbureaus over de rug van werknemers en werkgevers bakken met geld willen verdienen. Wij zijn niet vies van een paar euro en willen tevens een partner zijn voor onze opdrachtgevers. Zodat je bijv. op een meeting normaal met je klant een biertje kan drinken zonder dat je in de ogen van mensen leest: oh god da's hij van dat uitzendbureau. Uit de buurt blijven anders krijgen we weer dat commerciële gelul. Dat kan. Opdrachtgevers moten ons zien als oplossing en niet als paria. Dat deden we voor een groot gedeelte al in loondienst maar dan nu voor onszelf.

Het idee is oorspronkelijk niet eens van ons. Het was een opdrachtgever die vroeg of wij dit niet voor onszelf wilde gaan doen. In loondienst hadden we niet compleet de mogelijkheden om de extra's te bieden die we wilden bieden.

 

Onze lokatie is ook uniek. We zitten letterlijk op de Duits- Nederlandse grens (A61) en vormen zo een brug tussen NL en het achterland.

 

Wij hebben er alle vertrouwen in dat het ons gaat lukken.

 

Altijd opzoek naar het "That's it!"- moment.

Link naar reactie
  • 1

YESSS!!!

 

Vandaag maar liefst 2 klanten erbij!!! 2 Zoekmachine optimalisatie klanten.

 

Klant 1 een lokale aannemer, waarbij de eigenaar en ik een gemeenschappelijke hobby hebben (voertuigen met 4 of meer wielen) Ze nemen nu een dienst af van een landelijk bekend SEO bedrijf, maar missen inzicht in de inspanningen. Mijn 'voeten in de modder, hoofd boven het maaiveld' methode sprak ze erg aan.

 

Klant 2 is een in de regio gerenommeerd ICT bedrijf, waarbij ik met 3 andere, grote SEO partijen, in de pitch zat!

 

Mijn weekend kan nu al niet meer stuk!!!!

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

YESSS!!!

 

Vandaag maar liefst 2 klanten erbij!!! 2 Zoekmachine optimalisatie klanten.

 

Klant 1 een lokale aannemer, waarbij de eigenaar en ik een gemeenschappelijke hobby hebben (voertuigen met 4 of meer wielen) Ze nemen nu een dienst af van een landelijk bekend SEO bedrijf, maar missen inzicht in de inspanningen. Mijn 'voeten in de modder, hoofd boven het maaiveld' methode sprak ze erg aan.

 

Klant 2 is een in de regio gerenommeerd ICT bedrijf, waarbij ik met 3 andere, grote SEO partijen, in de pitch zat!

 

Mijn weekend kan nu al niet meer stuk!!!!

 

Gefeliciteerd! Leuk ook dat het 2 zeer verschillende klanten zijn, dat houdt het interessant. Dat jij verkozen bent in plaats van je concurrenten maakt het natuurlijk extra mooi.

Welke tak van SEO ga je op je nemen?

Link naar reactie
  • 0

Meer dan 10.000 klanten beoordeelden onze service met een 8 of hoger. Dat is een geweldige mijlpaal voor ons!

 

Als je het leuk vind om alle 10093 beoordelingen te lezen, zie hier: https://www.ekomi.nl/klantenmeningen-kabeltje.com.html

 

Top! en gefeliciteerd :) Zal ik dan maar vertellen dat je bent genomineerd voor de Thuiswinkelaward en dat mensen hier op je kunnen stemmen :)

 

 

Self-edit:link gefixed (zie post wouter verderop)

Link naar reactie
  • 0

Wow Wouter!! Wat geweldig!! Ben onwijs benieuwd hoe je 10.000 reacties hebt gekregen want dan heb je het qua respons toch ook wel onwijs goed gedaan?

Elke klant krijgt eenmalig een mailtje een paar dagen na hun bestelling. Daarin staat de vraag wat ze van hun bestelling vonden en of ze eventueel op- of aanmerkingen hebben.

 

@ Frans super dat je een link neer wilde zetten. :D Het is alleen wel een link naar midden in het stemproces, niet naar de stempagina van ons. De organisatie van de Thuiswinkel Awards kan nog wel wat over usability leren met 5 pagina's die je door moet worstelen om te kunnen stemmen.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Wat wordt je volgende mijlpaal?

Thuiswinkel Award winnen zou ook een mooie mijlpaal zijn. Daarvoor zijn we nu in de race.

 

Nooit wat gekocht maar ben wel super tevreden! :) Just voted!

 

Gl

 

Danny

Link naar reactie
  • 1

Meer dan 10.000 klanten beoordeelden onze service met een 8 of hoger. Dat is een geweldige mijlpaal voor ons!

 

Als je het leuk vind om alle 10093 beoordelingen te lezen, zie hier: https://www.ekomi.nl/klantenmeningen-kabeltje.com.html

 

Top! en gefeliciteerd :) Zal ik dan maar vertellen dat je bent genomineerd voor de Thuiswinkelaward en dat mensen hier op je kunnen stemmen :)

 

 

Self-edit:link gefixed (zie post wouter verderop)

 

Iedereen die gestemd heeft op Wouter: Hij heeft een Thuiswinkelaward gewonnen !

 

Zie Consumentenelectronica

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.