• 0

"Yes !!" - vier je successen hier !

We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.

 

Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.

 

Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :

 

Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?

 

[mod edit: titel ververst na samenvoegen]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Gast Verwijderd account

Topper voor jouw. Dat gevoel is niet te koop.

Geniet er maar even van en die offertes kunnen morgen ook weg. Is al 18.00 uur geweest ;)

Link naar reactie
  • 0

Na een half jaar voorbereidingen is mijn webwinkel eindelijk online! Ik zit nog wat te bibberen van de zenuwen, maar ben toch trots op het resultaat! Verder is alles helemaal aangevraagd zoals Adwords enzo dus ook dat komt helemaal goed!

Dit is het geworden: www.urbanvilla.nl

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Mijn kleine YES!-moment:

 

Sinds september zijn wij bezig geweest met een nieuw idee. De eerste maanden zat het daarin behoorlijk tegen en net 3 weken voor een belangrijk event, vielen de puzzlestukje op z'n plaats.

 

Omdat alles in het begin tegen zat hadden we het plan om op het betreffende event te lanceren al laten varen. Echter nu alles toch nog op zijn plaats viel hadden we een nieuwe uitdaging: Een nieuw bedrijf lanceren in 3 weken incl. de nodige voorbereidingen voor het event.

 

Nu is het inschrijven bij de KVK etc niet zoveel werk, maar het ontwikkelen van een bedrijfsstyle en dit te verwerken in drukwerk, website en promotiemateriaal zoals flyers en shirts was een leuke uitdaging!

 

Uiteindelijk is alles zo'n 5 uur voor het event af gemaakt. Alleen het volbrengen van die uitdaging was voor mij al een YES!-moment!

Zakelijke telefonie met de voordelen van voip?

Kijk eens op: http://www.voipq.nl

Link naar reactie
  • 0

Hing lang in de lucht maar nu eindelijk definitief via een aanbesteding de mantelovereenkomst met een overheidsorganisatie!!!!

Werk voor de komende 4 jaar, en de score op europese aanbestedingen gestegen naar 4 uit 8 in het afgelopen jaar!!!!

 

Vanavond in het zonnetje met een glaasje in de hand een beetje gaan mijmeren en dagdromen

 

YESSS!

de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals

Link naar reactie
  • 0

Hey,

 

Mijn Yes-moment is misschien een beetje anders dan dat van jullie maar voor mij was het heerlijk.

 

Ik wil een eigen sieradenlijn beginnen, en ik heb al eerder met mijn sieraadjes op een marktje gestaan. Maar steeds was dat helemaal niets verkocht helemaal niets.

 

Nu stond ik op koninginnedag vroeg op en had ik me sieraden allemaal mooi neer gelegd en opgehangen. En ik kreeg zoveel complimenten en heb zoveel verkocht! Heel kaartjes etc uitgedeeld en ben er gewoon helemaal blij mee dat met mensen mijn eigen gemaakte sieraden heel mooi vinden.

 

Dat was mijn Yes moment

Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl

Link naar reactie
  • 0

Mijn absolute YES! moment is vandaag: ik heb net voor morgen met ING een afspraak gemaakt om 60.000 krediet te ondertekenen. De ABN en Rabo waren enthousiast over het plan, allemaal YES momenten, maar ABN wees af(Minder yes...) en bij rabobank wilden ze het met borgstellers doen.

 

De ING levert puur op basis van het plan, ik hoeft neit eens persoonlijk te tekenen! Na wat stagnatie i.v.m. vertraging van het verkrijgen van krediet is het ontwikkelen weer volop aan de gang! YES. YES. YEEEESSS!

 

:) :) :) :) :)

Link naar reactie
  • 0

 

Iets anders, maar wat me de afgelopen maanden wel hele mooie momenten heeft gegeven is als je een initiatief neemt om aan een evenement deel te nemen (in dit geval de estaffeteloop van Parijs naar Rotterdam www.roparun.nl) en bijna een ieder waar aan je dan ook maar iets aan vraagt... dus echt op de man af vraagt, er maar heel weinig zijn die geen medewerking willen verlenen.

 

Er gaat nu dus een groep van zo'n 23 ondernemers die elkaar eigenlijk maar nauwelijks kennen van Parijs naar Rotterdam rennen. In no time wordt van alles opgetuigd, SMS diensten, 3D werelden, Google Earth applicaties, voertuigen, voedsel, kleding en weet ik al niet meer.

 

Echt bijzonder om mee te maken en geeft aan dat als je alleen al een paar ondernemers bij elkaar zet ze allemaal opeens bijzonder rijk zijn:-)

 

Hier een presentatie wat er allemaal niet gaat gebeuren:

http://www.morevalue.nl/viewlets/roparunin3d/roparunin3d.swf

 

Hoe dan ook ik heb ondertussen heel wat hart verwarmende Yes momenten mogen mee maken. Heel gaaf!

 

Mijn dank is groot aan een ieder die weet waar ik het over heb.

 

Perry

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 185 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.