• 0

"Yes !!" - vier je successen hier !

We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.

 

Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.

 

Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :

 

Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?

 

[mod edit: titel ververst na samenvoegen]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Mijn absolute YES! moment is vandaag: ik heb net voor morgen met ING een afspraak gemaakt om 60.000 krediet te ondertekenen. De ABN en Rabo waren enthousiast over het plan, allemaal YES momenten, maar ABN wees af(Minder yes...) en bij rabobank wilden ze het met borgstellers doen.

 

De ING levert puur op basis van het plan, ik hoeft neit eens persoonlijk te tekenen! Na wat stagnatie i.v.m. vertraging van het verkrijgen van krediet is het ontwikkelen weer volop aan de gang! YES. YES. YEEEESSS!

 

:) :) :) :) :)

 

Knap hoor! Het is niet eenvoudig om 60 mille los te peuteren van een bank.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 1

deze week ook een yes! momentje.

 

mijn eerste radio commercial productie is afgelopen week uitgezonden.

Welliswaar op de regionale (dus géén lokale) limburgse zender L1, maar dat mag de pret niet drukken.

 

ik ben blij en trots! ;)

 

 

 

 

 

Face Reverse - music and media creation // www.facereverse.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Yes!

 

De innovationRunners zijn helemaal klaar voor de grootste estafetteloop de www.roparun.nl aankomend weekend van Parijs naar Rotterdam.

 

Van HL doen Perry en Ronald Kleverlaan er aan mee.

 

Alles staat na een half jaar voorbereiding op de rit.

 

Hier een krantenknipsel van afgelopen week:

http://www.morevalue.nl/roparun/leukuitgebreidartikelhoofddorper.pdf

 

 

We rijden met een knalrode jeep met digitale letterkranten, waarop we namen van adverteerders melden, daar maken we om de 5 minuten fotos van die binnen enkele seconde in de 3D wereld InnoLand wordt uitgezonden en op een google earth map te zien zijn.

 

We hebben een mooie ringtoon opgenomen die momenteel gretig wordt afgenomen.

 

Kortom, nog even spullen bij elkaar pakken, morgenochtend reizen we af naar Parijs, s'avonds om 19:33 worden we gestart waarna we in een estaffete vorm naar Rotterdam rennen.

 

Mocht je het leuk vinden ons te onthalen, we komen als alles goed gaat maandagmiddag om 16:00 over de eindstreep op de Coolsingel aan. In het Hilton hebben we een zaaltje geregeld die om 15:00 is geopend.

 

Het Yes moment zal nog groter zijn als we aangekomen zijn :-)

 

Zie meer op www.innovationrunners.nl

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

Inderdaad allebie gefeliciteerd!

@Henri

Europees Distibuteur? Het is dus toch gelukt om distributie te verkrijgen? (aangezien je in een ander draadje met het probleem van meerdere dealers binnen Europa zat?)

Nog een beetje fatsoenlijke overeenkomst kunnen sluiten?

 

 

de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals

Link naar reactie
  • 1

Yessss, ons eerste boekje is uit.

Lekker een huiskamer vol pallets met boekjes maar dat mag de pret niet drukken. Die zijn komende zaterdag allemaal al verspreid.

 

We zijn nu al bezig met het 2de boekje dus niets te klagen alleen te vieren....

 

Wat een klein jaar geleden tijdens het stilliggen met een hernia begon als een idee is toch maar mooi van de grond gekomen.. :D

Marianne

 

www.de50plusser.nl

Link naar reactie
  • 1

Yes, yes, yes!!!

 

Na enkele maanden bouwen afgelopen week uitvoerig ons nieuwe SMS concept getest en het werkt!!!!

Momenteel zijn we bezig een aantal testers(vrienden, familie en aanverwanten) op te schakelen om de laatste 'bugs' eruit te halen en het gebouwde script wat meer te gaan belasten, maar het lijkt allemaal erg voorspoedig te gaan en het werkt boven verwachting!

Klinkt allemaal wat cryptisch, maar ik verwacht dat we binnen nu en 2 maanden 'los gaan' en dan wordt alles duidelijk.

www.up2dateprojecten.nl | www.kenteken-daten.nl | SMS voting manager

 

Volg ons op Twitter: http://twitter.com/u2dp

 

Volvo 1800S: http://volvo1800s.up2dateprojecten.nl/

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.