• 0

"Yes !!" - vier je successen hier !

We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.

 

Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.

 

Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :

 

Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?

 

[mod edit: titel ververst na samenvoegen]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Gestart op 01-03-2013 met het idee dat dit eerste start jaar er niet heel veel model jets en model turbines verkocht zouden gaan worden.

Puur omdat er redelijk wat tijd voor uit getrokken is voordat RemoteJets 'bekend' zou worden.

 

Opzet is dan ook rustig aan beginnen met investeren en als doel hebben een grote beurs in Duitsland in september, daarna zou er dan toch echt wel wat verkocht moeten gaan worden en merkbaar een toename zijn in verkopen.

 

Echter de eerste maanden al wel wat toebehoren verkocht, daar was ik al heel blij mee.

 

De maand Juni begint echter al wel heel goed met de verkoop van 3 jet modellen en 2 turbine motoren, iets wat ik in het eerste jaar zeker nog niet verwacht had, zeker niet nu al.

 

Dus echt wel een "YES" moment ;D

Link naar reactie
  • 6

Toch maar eens vermelden: ik ben een samenwerking (VOF) aangegaan met een lokaal bekend reclamebureau. Gek genoeg besteedden zij voorheen alle digitale werkzaamheden uit en nu kan dat intern. Het mooie is dat we 2 man en een stagiaire hebben opgeleid om websites te bouwen, dus daar heb ik ook minder omkijken naar. Ik kan mij nu volledig, samen met een mede vennoot) richten op aquisitie en dat is hartstikke leuk! Mijn emz is opgehouden te bestaan en is overgegaan in de VOF.

Ik heb er wel een half jaar over moeten denken en aan het idee moeten wennen, maar nu, na een paar maanden, kan ik alleen maar zeggen dat het een prima beslissing is geweest!

 

Dus van eenpitter naar een bedrijf met 13 man! Het kan verkeren. Ondanks dat het nog steeds keihard knokken is om mooie klussen binnen te halen, toch wel een prachtig YES moment na drie jaar in m'n uppie gewerkt te hebben!

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 2

YES!! ;D ;D ;D

 

Ik heb de afgelopen maand een aantal successen gehad die ik hier met jullie wil delen.

 

Allereerst heb ik per 1 mei mijn AFM Vergunning gekregen.

Ook heb ik vrij snel na mijn ontslagdatum (ook 1 mei) van het UWV toestemming gekregen om via de startersregeling te gaan beginnen met ondernemen.

Inmiddels is mijn website live, krijg ik leuke reacties tijdens mijn acquisitie telefoontjes en heb ik al een goed kennismakingsgesprek gevoerd met potentieel mijn eerste klant.

Allemaal YES momenten! :)

 

Ik heb een onwijs goed gevoel over mijn keuzes.

Als zometeen mijn eerste klant daadwerkelijk met me in zee wil, gaat echt de kurk van de fles!

 

Ik zal het jullie hier laten weten.

Link naar reactie
  • 3

Met nog een week te gaan alvast maar het eerste halfjaar ingeklopt. werd helemaal blij van het resultaat. :)

 

Mooie cijfers waarmee ik het tweede halfjaar met vertrouwen tegemoet kan zien.

 

De keus om opnieuw te starten is toch de juiste geweest. ;)

Link naar reactie
  • 7

Voor mijn winnende scenariobijdragen heb ik mogen delen in de eer van het project.

In de research voor m'n voorgestelde scenario's heb ik onder andere gebruik gemaakt van de kennis van Higherlevel op het gebied van aandeelhouders en participatiemaatschappijen.

 

Fantastisch en voel me zeer vereerd met deze Emmy Award!

Ik wil graag iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt. Met name wil ik bedanken FCCE, Ziggo, Paul Verhoeven en alle lieve mensen en vrienden die hebben meegewerkt voor en aan the Entertainment Experience.

 

Bob le Nobel

Bob_le_Nobel_Emmy_Award.jpg

 

Bobs_Emmy_Award.jpg

Link naar reactie
  • 3

Woensdag 26 juni ontving Tiller BV het predicaat Arbo-tip van Herma Polee, directeur Gezond Transport voor de hefmobiel.

 

Het vermindert de fysieke belasting van de gebruiker doordat de hefmobiel het handmatig tillen overneemt en er weinig kracht nodig is om de hefmobiel te verplaatsen.

De jury is van oordeel dat de hefmobiel een waardevol hulpmiddel is om de fysieke belasting in de sector Transport en Logistiek te verminderen. De combinatie van de tilfunctie en de steekwagen is een vernieuwend concept.

De hefmobiel is breed inzetbaar in het transport (o.a. distributie, koeriersdiensten, verhuizingen) en kan afhankelijk van de toepassing ook een bijdrage leveren aan het verhogen van de efficiency door een besparing op tijd en mankracht.

 

www.gezondtransport.nl

gezond-transport-tiller-arbotip.thumb.jpg.47b0df8743cdf127e5bc863a92f48aba.jpg

Link naar reactie
  • 4

Hiermee wil ik graag mijn dank uitspreken aan iedereen die mij advies gegeven hebben en ook voor het bestaan van higherlevel.nl. Mijzelf heeft het al veel geholpen om hier alles na te kunnen lezen :-)))

 

Ik had hier om advies gevraagt omdat ik een zorgboerderij starten wil en dat is mij nu gelukt en vanaf 5 augustus mag ik officieel starten :-)

 

Natuurlijk blijf ik hier in toekomst ook lezen.

 

Bedankt en met vriendelijke groet

Simone

Link naar reactie
  • 1

Eind februari melde ik dus dat ik voor mijzelf een web shop begonnen ben.

Dat was al een "YES !!" moment.

 

Kun je dan ook al een 'succes' vieren? Mhhh, klein beetje wel maar je kan pas echt van een succes spreken als het ook een succes is, of wordt.

 

Nou ik kan melden dat het een succes is, en dat het nog een veel groter succes zal worden ;D

 

Geld hier of daar los krijgen is een probleem, dus ben gestart vanuit mijn eigen beperkte financiële middelen.

Of te wel een klein bedrag prive aanspreken om daar de eerste kosten zoals website etc. van op te starten.

 

Dan heel veel tijd spenderen aan de website opzetten, en vullen met producten.

Nog meer tijd spenderen aan berekenen van inkoop naar verkoop zonder verlies te lijden en toch aantrekkelijk zijn voor de klant.

 

En heel veel contact zoeken met leveranciers en eerlijk zijn over de beperkte financiële middellen.

Hierdoor zijn veel leveranciers meerwerkend geweest en hebben hun 'zoveel modellen aankopen om dealer te worden' laten vervallen.

 

Daardoor kon ik direct al vrij veel merken aanbieden.

 

 

Naar de klant toe ook erg openlijk geweest over de beperkte financiële middelen en dat dat de reden is dat er vrijwel geen voorraad is.

Qua modellen en turbines is dit geen probleem, dat begrijpen de klanten wel.

Qua toebehoren is dit wat lastiger maar tot op heden tonen ze begrip hiervoor.

 

Ondertussen ook polo`s, jassen en caps gekocht en laten borduren om herkenbaar te zijn op meetings, shows en beurzen en natuurlijk visitekaartjes laten drukken.

 

 

Maar okee, ik het het erover dat het al een succes is, waarom dan?

 

Nou tijdens de start natuurlijk een financieel overzicht gemaakt met de te verwachte in- en uitgaven.

Allereerst een minimaal overzicht gemaakt met de beperkte financiele middelen die ik had.

 

Ik zou het dan 3 jaar uit kunnen houden, dan zou mijn inleg weg zijn en zou ik geen euro hebben verdiend.

En mij heel veel tijd hebben gekost ::)

 

 

Ik heb echter vanaf maart tot nu al zoveel verkocht, dat ik het al 3 jaar kan uithouden zonder 1 euro verlies.

Mijn financiële plan is tot op heden maandelijks aangepast en er blijft een stijgende lijn zichtbaar.

 

De omzet tot op heden is al vele malen meer dan ik had verwacht en gok op nog een verdubbeling bij het afsluiten van het jaar.

Omzet zegt natuurlijk niet alles er moet ook wel wat overblijven maar dat zit wel snor, met aftrek van alle uitgaven is er nog steeds over ;)

 

 

Op de meetings en shows merk ik ook dat veel vliegers zeer positief staan tegenover mijn stap. Dat is zeer leuk om te horen en motiveert alleen maar meer.

Ook hoor ik hier en daar mogelijke verbeteringen van hun en dat ga ik proberen zoveel mogelijk aan te pakken.

 

Het is en blijft echter een klein wereldje dus ben afhankelijk van een kleine groep maar de reacties zijn positief.

 

 

Het volgende waar ik succes wil gaan boeken is op JetPower, DE beurs in Duitsland voor jet modellen.

Hier zal ik naast veel klanten contact ook alle leveranciers persoonlijk kunnen spreken over dealer schappen en dit zo mogelijk nog verder uitbreiden.

 

Na deze beurs verwacht ik ook nog een kleine toename in de verkoop.

 

 

Maar dan 2014, tja, dan zal er nog verder aangepakt moeten worden.

Ik wil toch ook de toebehoren gaan uitbreiden en op voorraad nemen, hier laat ik momenteel wat inkomsten liggen en dat moet er ook bijgepakt worden.

 

Dit gaat echter een (voor mij prive) te grote investering zijn dus we gaan eens een goed bedrijfsplan opstellen om te kijken of de bank (Q credits?) mij hierbij kunnen helpen.

 

Maar de eerste successen zijn er, op naar de volgende 8)

Link naar reactie
  • 0

Gefeliciteerd Joost. en veel succes gewenst.

 

Ik heb eindelijk met succes een eerste kneus gekregen. Joepie!

 

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=14;action=display;threadid=47175;start=150#msg454847

 

 

@joost. Succes, zal geen probleem zijn met je kennis.

 

 

 

@ herman. Ga je nu overal verkondigen dat je een , terechte in mijn ogen, kneus gekregen hebt op het hoge spamgehalte van de posts over de tiller van je?

 

 

Danny

Link naar reactie
  • 2

Nadat ik bijna 2 maanden terug noodgedwongen mijn bedrijf en daarmee alle webshops helemaal stil heb moeten leggen is er heel hard gewerkt aan compleet nieuwe software voor het bedrijf.

Vandaag na veel gedoe eindelijk de eerste webshop weer online kunnen plaatsen.

Is nog steeds een hoop werk te doen maar vanaf nu kunnen B2B klanten zich aanmelden en gebruik maken van mijn groothandels en dropship activiteiten.

 

Nu de komende tijd laatste punten aanpassen, uitbreiden en verbeteren en werken aan een terugkeer van de consumenten webshops.

 

Nu komt spannendste: zo snel mogelijk voldoende klanten binnenhalen en weer omzet gaan genereren.

Link naar reactie
  • 0

Een klein, persoonlijk succes(je): na een paar weken inactiviteit staat m'n webwinkel, volledig gerestyled, weer online!

Hopelijk kan ik binnenkort grotere successen posten ;-)

Dat hopen wij ook, gefeliciteerd.

Als je nog wat tips nodig hebt, kun je altijd terugkomen, andersom leren we ook graag van je kennis.

 

Link naar reactie
  • 3

Laatst belde ze vanuit Hugo Boss of ze onze handgemaakte hoofdtelefoon stand konden kopen voor de introductie van de nieuwe Hugo Boss hoofdtelefoons!

 

Ze kwamen bij mij omdat ik aangeraden werd aan hun 8)

 

Ziehier het resultaat, een mooie witte CA Electronics HS-1 headphone stand te zien op de stand van Hugo Boss in Berlijn.

 

Uiteraard ontworpen en gemaakt in Nederland!

 

IMG_20130908_120724.jpg

 

 

 

www.ca-electronics.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 107 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.