• 0

Reclame op Instagram, de juiste doelgroep

Hey allemaal. :) Dit is een vraag voor de mensen die reclame maken op instagram of andere social media. Ik ben productfotograaf en bied twee dingen aan, CGI voor internationale klanten en gewone productfotografie voor webshops. Ik heb al een campagne lopen voor mijn internationale doelgroep en die loopt best goed omdat ik de interests van mijn audience goed heb gepinpoint. Maar nu wil ik graag ook een campagne starten voor mijn doelgroep in nederland - webwinkeliers met fysieke producten (cosmetica, sieraden, telefoonhoesjes, kleine electronica etc). Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zijn de interesses van deze mensen op social media die ze gemeen hebben, enig idee? Of misschien wat tips hoe ik zelf aan deze informatie kan komen? "Webwinkels" lijkt me als interesse te breed...

Productfotografie en CGI in Brabant - liandifoto.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0
14 uur geleden, Liandi zei:

Wat zijn de interesses van deze mensen op social media die ze gemeen hebben, enig idee?

Geen idee hoe de segmentatie werkt op Instagram, maar "ondernemers" in de "e-commerce", "detailhandel / retail" lijkt me een goed begin???

 

14 uur geleden, Liandi zei:

Of misschien wat tips hoe ik zelf aan deze informatie kan komen?

Onderzoek doen op de Webwinkel Vakdagen 2020: 29 & 30 januari

 

Link naar reactie
  • 0

Even een update, het is allemaal gelukt! :) Ben nog steeds mijn audience aan het verfijnen maar er komen mensen aan op mijn website via mijn advertentie en eentje heeft zelfs meteen een shoot geboekt, en dat na 1 dag en maar 2 gespendeerde euro's. Ik denk dat ik mijn ideale marketingkanaal heb gevonden. Naast gewoon elke dag actief zijn en stories posten natuurlijk.

Productfotografie en CGI in Brabant - liandifoto.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 230 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.