Ik heb van een Nederlandse bank een offerte gekregen voor een zakelijke hypotheek. In deze offerte is de volgende regel toegevoegd:
"Deze offerte wordt u aangeboden onder voorbehoud van klantacceptatie."
De offerte is ondertekend door twee managers van de bank.
Ik heb begrepen dat Europese regels bepalen dat een hypotheekofferte altijd bindend is. In ieder geval voor particulieren. De bank is namelijk verplicht vooraf vooronderzoek te doen.
Geldt dat ook voor een zakelijke hypotheek aan een eenmanszaak? Als dat zo is, dan is het voorbehoud toch niet geldig?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
LecramR
LecramR
Ik heb van een Nederlandse bank een offerte gekregen voor een zakelijke hypotheek. In deze offerte is de volgende regel toegevoegd:
"Deze offerte wordt u aangeboden onder voorbehoud van klantacceptatie."
De offerte is ondertekend door twee managers van de bank.
Ik heb begrepen dat Europese regels bepalen dat een hypotheekofferte altijd bindend is. In ieder geval voor particulieren. De bank is namelijk verplicht vooraf vooronderzoek te doen.
Geldt dat ook voor een zakelijke hypotheek aan een eenmanszaak? Als dat zo is, dan is het voorbehoud toch niet geldig?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag