ThinCair Geplaatst: 29 januari 2020 ThinCair 16 0 Geplaatst: 29 januari 2020 Voor mijn onderneming wil WBSO en dit evt. zelf te doen. Wat zijn gangbare tarieven(percentages)/fees van subsidie-advies bureaus (ordegrootte) Link naar reactie
0 Norbert Bakker Geplaatst: 29 januari 2020 Norbert Bakker Moderator 18,1k 35 2016 Geplaatst: 29 januari 2020 Beste ThinCair, Een erg korte vraag met een nog korter antwoord: wat heb je zelf al gedaan om dit op te zoeken? Zie onze forumregels: Quote Laat zien wat je zelf al het gedaan Een bekende uitdrukking is: Ondernemen is een werkwoord. Van ondernemers mag een flinke portie eigen initiatief verwacht worden. Laat bij het stellen van je vraag dus blijken wat je zelf al hebt gedaan om het antwoord te vinden en waar je vastloopt. Een bericht kan worden gesloten als de vraag eenvoudig zelf op te zoeken is. Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
0 Jean Ecogeneration Geplaatst: 29 januari 2020 Jean Ecogeneration 256 15 Geplaatst: 29 januari 2020 15% was de standaard fee voor full-service WBSO-aanvraagtrajecten toen ik nog in die sector bezig was (1997-2013). vriendelijke groet, Jean Importeur van Adler en Pasian pelletkachels en Ariterm pellet-CV. www.ecogeneration.nl · www.pasian.nl · www.adlerpellet.nl · www.ariterm.be Link naar reactie
0 ShopJeRot Geplaatst: 29 januari 2020 ShopJeRot 438 18 Geplaatst: 29 januari 2020 10% no-cure, no-pay is mij vorig jaar aangeboden. Link naar reactie
ThinCair
ThinCair
Voor mijn onderneming wil WBSO en dit evt. zelf te doen. Wat zijn gangbare tarieven(percentages)/fees van subsidie-advies bureaus (ordegrootte)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag