Workshop Wonen, Werken of Studeren in de VS

Aanbevolen berichten

Urban Learning zal op 28 september 2005 een workshop organiseren genaamd;

Wonen, Werken of Studeren in de Verenigde Staten.

 

Deze bijzondere en interactieve workshop is voor iedereen die met het idee speelt om in de nabije toekomst te gaan wonen, werken of studeren in de Verenigde Staten. Deze workshop biedt een zeer gedetailleerde uitleg om je op weg te helpen deze ‘American Dream’ te verwezenlijken.

 

De workshop zal gepresenteerd worden door Richard Wilde, een van de meest toonaangevende Amerikaanse Immigratie advocaten die zich geheel concentreert op het immigratieproces vanuit Nederland naar de Verenigde Staten voor bedrijven, ondernemers en studenten.

 

Meld je nu aan op www.urbanlearning.com

usbanner2.thumb.jpg.575e22eddc3bce9e794c1f33d9d55c8b.jpg

Link naar reactie

Tijdens deze workshop leert je alles over:

 

US Werk Visa, van 6 maanden tot 6 jaar

 

Studie Visa voor ‘High School’ en Universiteit studenten

 

Familie Visa voor degenen die familieleden in de VS hebben wonen

 

Visa om Bedrijf te Starten in the VS

 

Extra Lang Vakantie Verblijf in de VS (90-180 dagen)

 

Tips voor de ‘Green Card’ Loterij

 

Kortom: Het is een workshop voor iedereen die erover denkt Tijdens deze workshop leert je alles over:

 

US Werk Visa, van 6 maanden tot 6 jaar

 

Studie Visa voor ‘High School’ en Universiteit studenten

 

Familie Visa voor degenen die familieleden in de VS hebben wonen

 

Visa om Bedrijf te Starten in the VS

 

Extra Lang Vakantie Verblijf in de VS (90-180 dagen)

 

Tips voor de ‘Green Card’ Loterij

 

Kortom: Het is een workshop voor iedereen die erover denkt naar de VS te verhuizen of om te werken maar dus ook om een eigen bedrijf te starten. Hier wordt dan ook uitleg over gegeven, welke visa je hiervoor nodig hebt en een stappenplan hoe je deze droom van een eigen bedrijf in de VS kunt verwezelijken.

Link naar reactie

Nee het is geen spam, en volgens mij is het toegestaan om een evenement toe te voegen aan de agenda. Dat was ook de intentie. Het is puur alleen een aankondiging en ik ben ervan overtuigd dat het een toegevoegde waarde heeft om het te laten staan. Het is een workshop die ontzettend veel informatie kan geeft over een eigen bedrijf beginnen in het buitenland. Deze site is er toch voor de ondernemers en het ondernemerschap? Het is trouwens Urban Learning.

Ik hoop u alleen zo van voldoende informatie te hebben voorzien.

Link naar reactie

Het is een workshop die ontzettend veel informatie kan geeft over een eigen bedrijf beginnen in het buitenland. Deze site is er toch voor de ondernemers en het ondernemerschap?

 

Oh is het nu ineens ook algemene informatie over het beginnen van een bedrijf in het buitenland.

Het lijkt mij een beetje kort om al deze info in één dag op een kwalitatief goede manier over te brengen.

 

Aangezien het een workshop is die je zelf organiseerd, is het dus wel spam. Het pluggen van eigen producten op dit forum is niet toegestaan.

Het is echter aan de mods aan welke kant van het grijze gebied dit bericht zich bevind.

Blij dat ik geen mod ben. :P

 

 

@iGeek een UrbanLegend is toch wat anders. ;)

Link naar reactie

Hoi Urban Learning,

 

In de regels voor het aanmelden van evenementen staat het volgende;

Ook voor de evenementen geld: geen spam! Workshops en evenementen die je zelf organiseerd posten is toegestaan mits: relevant voor de doelgroepen van higherlevel en niet louter voor commercieel gewin.

 

Geen probleem dus om een evenement dat je zelf organiseert aan te melden. Graag zelfs, want we kunnen niet alles bijhouden natuurlijk. Maar gezien het kleine (maar wel aanwezige) raakvlak met ondernemers en jouw evenement verplaats ik het naar "off topic".

 

 

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

[cynisme]raakvlaak schmaakvlak...zo zijn er ook raakvlakken tussen 16e eeuwse Russische iconen en Doom III, of raakvlakken tussen het Kirgizisch en de Dalai Lama. Trouwens, wisten jullie ook dat er raaklvlakken waren tussen nanotechnologie en de eerste Nederlandse tulpenbeurs? [/cynisme]

 

Sorry, dat moest er even uit. Ik ben er weer. Heb ik iets gemist?

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

In de regels voor het aanmelden van evenementen staat het volgende;

Ook voor de evenementen geld: geen spam! Workshops en evenementen die je zelf organiseerd posten is toegestaan mits: relevant voor de doelgroepen van higherlevel en niet louter voor commercieel gewin.

 

Er staan spel- en stijlfouten in de regels. 8)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Er staan spel- en stijlfouten in de regels.
Dat ook, maar ik vond het zo wat om dan maar in Zrski's post zinnen te wijzigen. Overigens schrijft Dennis wel vaker een "d" waar een "t" moet staan, misschien bang om per ongeluk een "t" te schrijven waar een "d" moet staan?

 

Het is maar goed dat dit in offtopic staat.

 

Sorry, dat moest er even uit. Ik ben er weer. Heb ik iets gemist?

Deze thread heb je gemist; Blogspam en andere onzin

 

Welkom terug trouwens ;)

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 98 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.