• 0

Ervaring met Vandaag Online (voorheen Mkb adviseurs online)

Met een groep gedupeerden van  Vandaag Online en Noord Nederland Online, voorheen Zuid Nederland Online en Mkb adviseurs online,  zoeken deze gedupeerden een manier om de misleidende wurgcontracten nietig dan wel ongeldig te laten verklaren. 

 

De uitvoering lijkt niet op de beloftes. 

De topics over Mkb clickservice en proximedia, realgen, kunnen alle een voor een letterlijk worden overgenomen. 

Op Klacht.nl en Truspilot is genoeg te vinden over de bekende werkwijze, : mooi verhaal, 5 landingspagina, veel bezoekers, tekenen en 4 jaar betalen voor minder dan minimaal resultaat.

 

 

Per 1 januari van dit jaar is de wet  collectief naar rechter bij massaschade  aangenomen en de vraag is dan ook of  in navolging van Belgie waar Proximedia wordt aangeklaagd,  we dit in Nederland ook kunnen bewerkstelligen.

Zijn er belangen organisaties die zich groot willen maken voor de kleine zelfstandige?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
(aangepast)

Eerst maar eens het probleem schetsen.

 

Voormalig medewerkers van Proximedia zijn voor zichzelf begonnen en verkopen nu websites en SEO-diensten aan (startende) ondernemers onder de naam Vandaag Online

 

Ondernemers worden gebeld met een 'uniek aanbod' dat slechts tijdelijk geldig is, waarbij de startup Vandaag Online hen gratis hulp aanbiedt bij online marketing. Dan wordt een afspraak gemaakt, gevolgd door een bezoek van één of twee verkopers die razendsnel een script doornemen en de ondernemer verleiden tot het zetten van een handtekening onder wat later blijkt een kostbaar twee- of vierjarig contract te zijn.

 

Daar moest een startende ondernemer 6000 euro voor betalen. We zijn benieuwd naar andere ervaringen.

 

Vandaag Online staat op naam van een DvW. Die naam is van belang, want dezelfde vW was samen met een KHT bestuurder van MKB Online Adviseurs dat eind 2018 failliet ie verklaard, kort nadat de rechtbank Noord-Holland uitspraak had gedaan in een zaak die was aangespannen door Proximedia. Beide heren zouden een concurrentiebeding hebben met Proximedia. T en vW zijn veroordeeld tot een schadevergoeding aan Proximedia.

 

MKB Online Adviseurs lijkt actief geweest van begin 2017 tot eind 2018, gezien de reacties op Klacht.nl. Veel viel daar niet te halen, want alle contracten, de goodwill en het klantenbestand zijn in april 2018 verkocht aan Zuid Nederland Online BV van T. Klanten melden in de zomer van 2018 dat er ook een Noord Nederland Online BV (van vW) afgesplitst is. Kijk eens naar de sites van Noord versus Zuid. Begin 2019 wordt Vandaag Online geopend op naam van vW. T wordt in dit verband niet genoemd, maar een HT belt wel namens Vandaag Online, dan noemt hij zich Pieter.

 

Lees deze ervaring eens van een startende ondernemer, dat is een zaak op zichzelf!

 

Bij Trustpilot zijn negen reviews bekend van Vandaag Online, twee positief en zeven negatief. De negatieve recensies worden door Vandaag Online betwist. Bij Klacht.nl zien we vijf waarschuwingen tegen dit bedrijf. Ook daar is sprake van bezoek door twee vertegenwoordigers.

 

 

aangepast door TwaBla

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ook ik ben gedupeerd door Vandaag Online. En gladde verkopers aan de deur gehad die met fantastische praatjes je onder tijdsdruk ' want anders geldt deze aanbieding niet meer' heb ook ik getekend.

Elke dag maken deze heren middels koude acquisitie afspraken en door misleiding omdat 'de diensten GRATIS zouden zijn' een afspraak met kleine zelfstandige.

Deze zijn zeer gevoelig voor meer zichtbaarheid en vindbaarheid op Google. 

 

Alle genoemde gedupeerde welke een reactie op Trustpilot en Klacht.nl zijn vereenigd in een Fbgroep. 

Zijn er belangen organisaties die zich groot willen maken voor de kleine zelfstandige en iets voor ons kunnen beteken?

Tegelijkertijd zou er meer publiciteit moeten komen om ondernemers te waarschuwen voor deze wanpraktijken zodat dit nooit meer een kans van slagen heeft en deze verkopers voorgoed een eerlijke baan moeten gaan zoeken. 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ook ik ben misleid door Noord Nederland Online

 

Met twee vertegenwoordigers kwamen ze tijdens werktijd hun voorstel doen in maart 2018. Ze streepte van alles door wat dan niet hoefde, wat imker name niet hoefde te betalen. Hierdoor klonk het als een mooie aanbieding. 

 

Mijn site is vanaf maart 2019 offline, email adres werkt niet. Konden geen reden geven. In de door hun geboden oplossing (nieuwe site bouwen binnen 14 dagen) absoluut geen vertrouwen, dus geweigerd. Contract afgekocht begin juli met de toezegging de verhuiscodes ook per omgaande te zullen ontvangen. 


De beantwoording van de mail, de telefoon, de ingediende tickets is ronduit slecht. Wel incasseren, ook na het afkopen van het contract. Pand in Lemmer was intussen al verlaten, geen enkele reactie meer.
De voicemail zegt nu zuidnederland online, dus ze gaan onder een andere naam nog meer slachtoffers maken met hun praktijken. Mooie praatjes maar alleen maar loze beloftes. Verhaal op klacht.nl leverde geen oplossing op. 

 

Mijn domein stond al die tijd nog geregistreerd op  Noord Nederland Online, zou in maart 2020 aflopen. Tot mijn grote frustratie er achter moeten komen dat ze failliet zijn, mijn domein blijkbaar zomaar konden vrijgeven om te verkopen en ik nergens van op de hoogte was. De hoop van de gebruiker van mijn domeinnaam is natuurlijk dat ik geld ga betalen om deze terug te kopen. SIDN kan niks voor mij betekenen. Dit houdt in, of geld betalen, of geld steken in andere site, andere belettering op bakfiets, visitekaartjes aanpassen enz.  

 

Zou fijn zijn om meer kleine mkb-ers te behoeden voor deze manier van bedrijfsvoering. 

Link naar reactie
  • 0
27 minuten geleden, AngeliqueCor zei:

Met twee vertegenwoordigers kwamen ze tijdens werktijd hun voorstel doen in maart 2018. Ze streepte van alles door wat dan niet hoefde, wat imker name niet hoefde te betalen. Hierdoor klonk het als een mooie aanbieding. 

 

Dat deed de account manager van Proximedia die een paar jaar geleden bij mij op bezoek kwam precies zo!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
19 uur geleden, TwaBla zei:

Bij Trustpilot zijn negen reviews bekend van Vandaag Online, twee positief en zeven negatief. De negatieve recensies worden door Vandaag Online betwist. Bij Klacht.nl zien we vijf waarschuwingen tegen dit bedrijf. Ook daar is sprake van bezoek door twee vertegenwoordigers.

Bij klacht.nl staan bij Noord nederland online vergelijkbare klachten en bij MKB online adviseurs zelfs een nieuwe klacht dat er nog incasso's binnenkomen nadat de overeenkomst was afgelopen. 

Link naar reactie
  • 0

De mannen van vandaagonline.nl hebben mij telefonisch benaderd voor een vrijblijvend gesprek. Ze kwamen bij mij op de zaak hun verhaal doen, ze verkopen je een abonnement op een dwingende agressieve wijze, willen je een voorstel doen dat jij het contract zogenaamd voor een goedkopere prijs kan krijgen in ruil voor goede recensies. Zo strepen ze allemaal bedragen door die jij niet hoeft te betalen en daarna moet je ondertekenen, dan teken je uiteindelijk voor een aanzienlijk groot bedrag wat je maandelijks moet betalen en waar je lang  aan vast zit. na getekend te hebben en ze de deur uit waren had ik gelijk spijt.
Nu 7 maanden verder geen enkele vooruitgang in mijn website. Uiteraard al meermaals aan de bel getrokken, gebeld, gemaild. Maar dit bedrijf (de mannen en hun gevolg) zijn er meester in om alle verantwoordelijkheden af te wenden op hun zogenaamde klant. Wel geld innen, maar werkelijk praktisch niets voor elkaar maken. Het is werkelijk te triest voor woorden. 

 Echt waar mensen trap er niet in ze plunderen je bankrekening en voelen zich de koning te rijk.

Link naar reactie
  • 0

Een website met 5 pagina's die inhoudelijk niets voorstellen of simpel gekopieerd worden van je eigen website. Hoe je het noemt is niet erg van belang.  Ze maken niet waar wat ze beloven.  Het verkopen van contracten is hun verdienmodel, niet het waarmaken van loze beloftes.  Zeer benieuwd hoe België dit gaat aanpakken en of Nederland  meekijkt en luistert. Zou erg fijn zijn als dit net als acquisitie fraude kan worden bestraft. 

Link naar reactie
  • 0

Beter iets bestraft dan niets. Nu wordt er enkel naar het contract gekeken.  Niet naar de manier waarmee het gecamoufleerd door valse beloftes tot stand komt. Nog buiten beschouwing gelaten dat het lijkt alsof ze juist willen dat er na 3 maanden wordt opgezegd zodat ze restboete kunnen innen.  Er is totaal geen intentie om te werken of gehoor te geven aan de wens van de opdrachtgever. Ze prutsen wat in elkaar en klaar volgens contract. Niet tevreden ? Dan bel of mail je maar net zolang totdat je geduld op is en van ze af wil en dan kunnen ze weer een restboete innen.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Wie benieuwd is naar de aanpak van Vandaag Online kan eens kijken naar deze website die gemaakt is voor een beddenwinkel. Er wordt speciaal een nieuwe 'dochtersite' gemaakt onder een andere domeinnaam (doorgaans bedacht door Vandaag Online) met vijf zgn landingspagina's die doorlinken naar relevante pagina's op de 'moedersite'. Ik noem expres geen namen, want daar zou de bewuste ondernemer last van hebben.

 

Waarom deze omweg-marketing als ook gewoon de content van de moedersite geoptimaliseerd kan worden? Geen idee...

 

Vraag is ook of de dochtersite effectiever is dan de moedersite. Er is een landingspagina voor matrassen, eentje voor maatwerk-kasten, eentje voor kussens en dekbedden, en eentje voor relax-fauteuils. Op de laatste pagina kom ik het woord stoel niet tegen, en ook links naar de moedersite ontbreken.

 

Klik je door naar de moedersite, dan zie je dat de look dezelfde is.

 

Voor zo'n dochtersite betaalt de ondernemer een paar duizend euro, uitgesmeerd over enkele jaren.

 

Een ander voorbeeld is deze rijschool: ook weer met dochter- en moedersite. Ga naar de homepage en merk op dat de vier tabs elk weer naar de homepage leiden. Wil je links naar de moedersite vinden dan moet je naar beneden scrollen.

 

Is deze omweg-marketing effectief?

 

aangepast door TwaBla
Geen namen noemen!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
7 uur geleden, TwaBla zei:

Een ander voorbeeld is deze rijschool: ook weer met dochter- en moedersite. Ga naar de homepage en merk op dat de vier tabs elk weer naar de homepage leiden. Wil je links naar de moedersite vinden dan moet je naar beneden scrollen.

 

Is deze omweg-marketing effectief?

Je doelgroep van 15 tot 18 jarigen met U aanspreken zal zeker niet bijdragen.

Link naar reactie
  • 1

Op Zaterdag een item bij Vara Kassa!

 

Quote

Voor kleine zelfstandigen met een eigen website is het natuurlijk belangrijk om goed gevonden te worden op Internet. Het bedrijf Vandaag Online speelt daar handig op in en benadert kleine ondernemers om hen diensten te verkopen waardoor ze beter vindbaar zouden worden via Google. Achteraf blijkt het echter niet voor iedereen een goede deal...

<>

In de studio legt advocaat Jeroen Thiele uit wat je als kleine zelfstandige in zo’n situatie kunt doen. Er is in de wet een verschil tussen consumenten en ondernemers, ook als je maar een kleine ondernemer bent zonder personeel. Als consument ben je beschermd door de colportagewetgeving, waardoor een bedenktijd geldt, dat is voor ondernemers niet het geval. Als je een overeenkomst tekent zit je daar dus aan vast. Er zijn wel bepalingen waarbij je je kunt beroepen op dwaling, als onjuiste informatie is geboden. In het geval van Vandaag Online zou dat bijvoorbeeld de informatie over de opzegvergoeding kunnen zijn.

 

Ook is er sinds 2016 nieuwe wetgeving van kracht met betrekking tot acquisitiefraude voor kleine ondernemers, de bewijslast kan dan worden omgedraaid. In gevallen waar tijdens het gesprek onjuiste toezeggingen zijn gedaan op basis waarvan de overeenkomst tot stand is gekomen, kan de overeenkomst worden vernietigd met een brief. Advocaat Jeroen Thiele heeft hier een voorbeeldbrief voor opgesteld, deze kun je hier vinden. Ook zouden gedupeerden zich kunnen verenigingen in een collectieve zaak om zich gezamenlijk te beroepen op dwaling. Ook daarvoor kun je je hier aanmelden.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
17 uur geleden, TwaBla zei:

Ook is er sinds 2016 nieuwe wetgeving van kracht met betrekking tot acquisitiefraude voor kleine ondernemers, de bewijslast kan dan worden omgedraaid. In gevallen waar tijdens het gesprek onjuiste toezeggingen zijn gedaan op basis waarvan de overeenkomst tot stand is gekomen, kan de overeenkomst worden vernietigd met een brief. Advocaat Jeroen Thiele heeft hier een voorbeeldbrief voor opgesteld, deze kun je hier vinden. Ook zouden gedupeerden zich kunnen verenigingen in een collectieve zaak om zich gezamenlijk te beroepen op dwaling. Ook daarvoor kun je je hier aanmelden.

nu maar hopen dat dit in collectieve zaak wel wordt opgepakt.  De vraag is in iedergeval beantwoord, als het resultaat net zo snel en bevredigend is dan zijn we erg blij.

 

Link naar reactie
  • 0
Op 30-1-2020 om 15:29, TwaBla zei:

Bij Trustpilot zijn negen reviews bekend van Vandaag Online, twee positief en zeven negatief. De negatieve recensies worden door Vandaag Online betwist. Bij Klacht.nl zien we vijf waarschuwingen tegen dit bedrijf. Ook daar is sprake van bezoek door twee vertegenwoordigers.

Dit rijtje kan worden ge-update 14 bij Trustpilot en 10 op klacht.nl, al worden nieuwe klachten direkt betwist en zijn dan niet meer leesbaar.  Na de uitzending van Kassa over Vandaag Online druppelen de klachten binnen. 

Link naar reactie
  • 0

Morgen vindt een eerste rolzitting plaats nadat een deurwaarder uit Breda een dagvaarding heeft bezorgd bij een ondernemer op de Utrechtse heuvelrug in opdracht van Van der Meer & Philipsen uit Alkmaar (deurwaarders die bijklussen in incasso) op verzoek van Vandaag Online, dat tegenwoordig zetelt op een huisadres in Den Helder waar je ook terecht kunt voor nail-care.

 

Het zijn heel verzorgende mannen bij Vandaag Online.

 

Die deurwaarders rijden ook het hele land door.

 

Het klinkt als een mooie soap voor SBS6. De Claim Boys!

 

De ondernemer in kwestie meende eenmalig 129 euro te moeten betalen (dat was zichtbaar op het papiertje dat twee vertegenwoordigers in pak voor haar neus wapperden), maar dat bleek met 48 vermenigvuldigd te worden. Ze zegde de overeenkomst binnen 24 uur op, maar toen was de boeteclausule al in werking getreden. Dan kost het dus 45% van 6200 euro en een honderdje of vijf voor de incassodeurwaarder.

 

Tenzij de rechter alsnog een reflexwerking ziet of maatstaven van redelijkheid en billijkheid toepast. Of het argument van dwaling accepteert... :thinking-face:

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

De rechtszaken staan nu even op een laag pitje, maar ondernemers die zich willen verzetten tegen een vordering van dit bedrijf en/of willen deelnemen aan gezamenlijke tegenactie met hulp van een advocaat kunnen zich nog steeds melden op deze pagina van Berntsen Mulder Advocaten.

 

In de Facebook-groep voor Vandaag Online Gedupeerden meldde zich onlangs een recent slachtoffer: een student met een kleine kledingwebshop als bijverdienste. Ze wordt gebeld met het standaard verhaal dat ze is geselecteerd voor een bijzondere promotie waarbij ze in aanmerking komt voor een grotendeels gratis promo-website. Vandaag Online bouwt geheel nieuwe websites met landingspagina's die doorverwijzen naar de webshop van deelnemers, een ietwat omslachtige internet-marketing methode.

 

De telemarketeer staat op een afspraak en op de bewuste datum komen er twee heren in pak langs, die de verbouwereerde ondernemer meer dan een uur lang bestoken met aanbiedingen en wapperende papieren. Uiteindelijk moet er ter plekke meteen getekend worden. Een dag later merkt de ondernemer vast te zitten aan een overeenkomst voor 48 maanden a 129 euro per maand. Ze wil meteen opzeggen, maar dat kan niet meer. Ze kan de overeenkomst wel afkopen voor 45% direct te betalen: dat is 2800 euro verdiend door vandaag Online in enkele dagen.

 

 

 

aangepast door TwaBla

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Op Trustpilot zijn ook ondernemers aan te treffen die blij zijn met de dienstverlening.

 

Zo is de ondernemer met deze site blij met de klanten die afkomstig zijn van deze 'dochtersite'. In deze opzet wordt de dochtersite niet ingezet om verkeer naar de moedersite op gang te brengen, maar wordt het hele verhaal op een tweede site opnieuw verteld. Belangstellenden kunnen via mail contact opnemen.

 

Hetzelfde geldt voor een ondernemer met deze eigen moedersite die nu aangevuld wordt door deze dochtersite, een opzet waarin wel gebruik gemaakt wordt van backlinks.

 

Deze service kost een slordige zesduizend euro voor vier jaar.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Een jaar geleden heb ik bezoek gehad van de verkopers van Vandaag Online, die me op de bekende manier hun online marketing-expertise hebben aangesmeerd. Hoewel ik de verkoop misleidend vond, zou ik daarmee kunnen leven als hun diensten me iets opleverden. Dat doen ze echter niet.

 

Ze hebben een nieuwe marketingsite gemaakt met een domeinnaam die vrijwel identiek is aan de handelsnaam van een naburige concurrent. Daar hebben vijf landingspagina’s opgezet met content die grotendeels van mij site gekopieerd is. Het resultaat: een jaar later is die nieuwe site op Google zo goed als onvindbaar op gangbare zoekwoorden. Ik betaalde ook voor Adwords en Google Banner Network, maar daar zag ik ook geen resultaat van.

 

Krijgt een SEO/SEM-bureau geen rapportages van Google die ze aan de klant kunnen doorgeven? Ik krijg alleen een dashboard te zien met elke keer dezelfde info die me niets zegt. Ik heb er een apart topic voor geopend bij Wat Vinden Jullie Van Mijn…

 

Wat vinden jullie van mijn tweede website? - Wat vinden jullie van mijn... - Higherlevel

 

Jullie mening is van belang, want ik heb na enkele pogingen om de marketingsite te verbeteren mijn betalingen gestaakt en heb nu een deurwaarder in mijn nek die met een dagvaarding dreigt. Dan moet ik bij de rechter dus wanprestatie aantonen. Kijk eens naar mijn site en hun marketing-inspanningen en geef een advies dat ik aan de rechter kan voorleggen alsjeblieft.

Link naar reactie
  • 0
10 minuten geleden, Franciska70 zei:

Ze hebben een nieuwe marketingsite gemaakt met een domeinnaam die vrijwel identiek is aan de handelsnaam van een naburige concurrent. Daar hebben vijf landingspagina’s opgezet met content die grotendeels van mij site gekopieerd is. Het resultaat: een jaar later is die nieuwe site op Google zo goed als onvindbaar op gangbare zoekwoorden. Ik betaalde ook voor Adwords en Google Banner Network, maar daar zag ik ook geen resultaat van.

Hebben ze je een bepaald resultaat beloofd? Je wil een wanprestatie bij de rechter aantonen, dan lijkt het me van belang dat je kunt aantonen dat ze dus niet hebben gedaan wat ze moesten doen. Hoe wij het resultaat en de marketinginspanningen eruit vinden zien lijkt me wellicht later pas van belang. Heb je op papier een overeenkomst met ze getekend en wat hebben ze daarin beloofd/toegezegd?

Link naar reactie
  • 1
(aangepast)
Op 3-3-2020 om 21:33, TwaBla zei:

De ondernemer in kwestie meende eenmalig 129 euro te moeten betalen (dat was zichtbaar op het papiertje dat twee vertegenwoordigers in pak voor haar neus wapperden), maar dat bleek met 48 vermenigvuldigd te worden. Ze zegde de overeenkomst binnen 24 uur op, maar toen was de boeteclausule al in werking getreden. Dan kost het dus 45% van 6200 euro en een honderdje of vijf voor de incassodeurwaarder. Tenzij de rechter alsnog een reflexwerking ziet of maatstaven van redelijkheid en billijkheid toepast.

 

Of het argument van dwaling accepteert... :thinking-face:

 

Dwaling werd het niet, maar uit oogpunt van redelijkheid en billijkheid werd de schade op 0 euro vastgesteld door de rechter. :smiling-face-with-sunglasses:

aangepast door TwaBla

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 2

Dat is dan niet die uitspraak van 17 maart geweest.

 

Citaat:

 

Quote

 

Dat [gedaagde] voorafgaande aan de ondertekening de overeenkomst niet goed heeft gelezen, komt naar het oordeel van de kantonrechter voor haar eigen risico. Een ondernemer zal namelijk bij het voeren van onderhandelingen over een overeenkomst een normale oplettendheid aan de dag moeten leggen. Voor zover [gedaagde] zich door de verkooptechnieken van Vandaag Online overvallen voelde, lag het op haar weg om zich daartegen te wapenen, bijvoorbeeld door het (nog meer) stellen van vragen of door het verkrijgen van tijd om de overeenkomst te lezen. Voor zover haar die tijd niet werd gegund, zoals [gedaagde] stelt, stond het haar vrij om de overeenkomst om die reden niet aan te gaan.


Het mag zo zijn dat [gedaagde] , zoals zij ter zitting heeft aangevoerd, het grootste deel van haar inkomen uit loondienst verkrijgt en de onderneming door haar meer als nevenactiviteit wordt beschouwd, maar dat doet er niet aan af dat zij een onderneming voert en dat onderhavige overeenkomst als een in het kader van die onderneming gesloten zakelijke transactie kan worden beschouwd.

 

 

De wet houdt er blijkbaar geen rekening mee dat sommigen zich makkelijker laten overrompelen dan anderen.

Misschien als er ooit een beginnerscursus voor ondernemers komt: "Les 1: laat je niet overrompelen. Vraag meer tijd waar dit nodig is."

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.