• 0

Ambitie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Gewoon met mijn voeten op de grond blijven staan en rustig op te bouwen. Niet ineens op mijn 18e een booming-start gaan maken en zo mezelf voorbij rennen. Sowieso denk ik buiten de grenzen van Nederland, daar ben ik al actief. Ook hierbij werk ik op dit moment zeer kleinschalig zodat ik als het ware kan "oefenen" en fouten kan maken met redelijk kleine gevolgen. Uiteindelijk gaan we het wel een keer groot aanpakken, maar dat komt vanzelf.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben artiest en ondernemer tegelijk, dus ik moet altijd een beetje schipperen tussen 1) Mijn "percussieworkshops "bedrijf runnen, en 2) met het ontwikkelen van mezelf als artiest.

 

Dus als artiest wil ik nog veel verder groeien en veel les blijven geven. Mijn bedrijf hoeft niet de grootste te zijn; bedrijf moet gewoon lekker blijven draaien en bekend worden/blijven om zijn kwaliteit!

 

Groeten,

 

Niels28

Dununba percussieworkshops

www.dununba.nl

Barafoli - Afrikaanse percussieband

www.barafoli.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik heb wel ambitie. Ik ben op mijn 15e gestart met mijn internetbedrijfje, sinds die tijd ben ik elk jaar gegroeid. Wel op kleine schaal natuurlijk maar ik heb wel de ambitie om het nog verder door te laten groeien om er later mijn werk van te kunnen maken (ik studeer nu nl. nog). Op dit moment is het nog niet mogelijk maar als ik nog 1 a 2 jaar zo doorga dan wordt het misschien toch mogelijk.

 

Ambitie is gezond maar je moet ook realisitisch blijven. De grootste van je branche of van Nederland wordt je zomaar niet :)

Link naar reactie
  • 0

Yes ambitie moet je inderdaad hebben. Ik ben bezig met twee websites op te zetten met een compagnon (een voor een) de winst erin terug te steken in de vorm van marketing en strategie, en uiteindelijk verder te kijken naar een bedrijf dat we al heel lang willen opzetten en die uit te breiden.

Some achieve greatness, some are born great and some have greatness trust open them.

Link naar reactie
  • 0

ik moet eerlijk zeggen dat ik niet een van de meest amibiteuze personen ben, maar het zit er toch wel degelijk in. De commercie begon steeds meer te kriebelen, en ik ben vorige maand mijn eenmanszaak gestart.

Ik doe het echter zeer rustig aan. Mijn eerste doel is om er wat mee bij te verdienen.... en te leren hoe het allemaal werkt.

En dan wil ik over 5 of 6 jaar een eigen bedrijf runnen in australie :)

Link naar reactie
  • 0

Ambitie, Focus, Doelen, Drive enz..., het blijven termen waar je als ondernemer vaak aan denkt. Het belangrijkste naar mijn mening is dat je voor je zelf een zo helder mogelijk beeld schetst van waar je nu staat en wat een reeël doel is ondersteund door een tijdsplanning. Zeg maar gerust business plan.

 

Mijn ambitie is om minimaal mijn doelen te bereiken!

En wat die zijn????, nou daar ga ik jullie niet mee lastig vallen ::).

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie
  • 0

Ambitie... Het belangrijkst vind ik dat ik plezier heb in wat ik doe. Niets is zo zuur als met tegenzin je werk doen, daar is het leven te kort voor.

Zolang ik nog beleg op m'n brood kan doen en niet in een kartonnen doos onder het viaduct hoef te wonen ben ik al tevreden.

 

Ik ben dus bang dat ik niet erg ambitieus ben. Ben ook maar een eenvoudige eenmanszaak en dat bevalt me prima.

 

Aan iedere carrière hangt een prijskaartje en je moet je afvragen of je dat ervoor over hebt. Ik hou liever nu wat tijd over om van de leuke dingen in het leven te genieten dan dat ik aan het eind van de rit helemaal opgebrand ben.

 

Maar misschien is dat ook wel een vorm van ambitie. Als dat zo is mag ik niet klagen denk ik. Lol in m'n werk, tevreden opdrachtgevers (wat mij natuurlijk ook weer een goed gevoel geeft) en die vrijstaande villa... wie weet.

Link naar reactie
  • 0

Ik moet zoiezo altijd een doel hebben om naartoe te werken. Toen ik begon met mijn bedrijf (nog geen 3 maanden geleden) had ik een bepaald doel voor ogen. Ik dacht dat ik minimaal een jaar verder zou zijn met het bereiken van dit doel, maar ben het doel al voorbij gejaagd inmiddels. Dus ben nu weer druk bezig om nieuwe doelen te stellen anders blijk ik straks hangen.

 

Als ik mezelf een doel stel kom ik daar sneller dan maar gewoon iets te doen. Ik vergelijk het maar met een stuk fietsen, als ik zin heb om gewoon een stukje te fietsen kom ik nooit zover als wanneer ik een doel heb gesteld.

 

 

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie
  • 0

Mijn ambitie is om mijn huidige bedrijf uit te breiden en meer te proeven van andere markten. Niet per se om meer te verdienen, maar om nog meer fun in het leven te hebben. Verder zou ik graag een kantoor en werknemer(s) willen zodra ik fulltime ga, dan kan ik me dat ook goed veroorloven. Daarna is het uiteraard stap voor stap.

Technisch innovator.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.