• 0

Ervaring met I-applicaties?

Beste Forum bezoekers,

Is er iemand die ervaring heeft met internet boekhouden, van de aanbieder; iapplicaties?

Ik overweeg om met deze aanbieder "in zee te gaan" , maar twijfel een beetje omdat hun prijzen behoorlijk lager zijn dan anderen en omdat er nix over deze aanbieder op deze forum te vinden is.

Hun website is: iapplicaties.nl

 

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

geen ervaring met deze (en geen persoonlijke ervaring met elke andere online 'boekhoudboer'), maar voor mij zouden twee belangrijke randvooraarden zijn:

1. exportmogelijkheden in herbruikbaar dataformaat (ik weet niet of er industriestandaarden zijn op dit gebied);

2. mogelijkheid backups te maken naar eigen (of zelf ingehuurd) systeem.

 

op deze manier voorkom je vendor lockin' (altijd een groot nadeel, maar bij een niet-gerenommeerde leverancier een 'huge' risico)

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb nu nog geen ervaring met internet-boekhouden maar wellicht gaat dat binnenkort veranderen. Een paar maanden geleden kwam ik kwam ik op de site : ctrl.nl ( lees: control) en heb ik het pakket op proef en gratis gedownload. Inmiddels heb ik van Deloitte Accountants BV in Breda een uitnodiging gekregen om in september vrijblijvend een workshop bij te wonen. Daar is het tarief € 69,- p/mnd of hoger indien je extra modules erbij wilt hebben.

Wie weet , kom ik je nog tegen.

groet Ad

Link naar reactie
  • 0

Een beetje als mosterd na de maaltijd, maar misschien interessant voor wie nog een boekhoudpakket wil aanschaffen.

Er bestaat geen demo van het pakket. Dat feit op zich had al een waarschuwing moeten zijn, maar toch heb ik het aangeschaft (en direct teruggestuurd).

De interface lijkt niet alleen zó uit het DOS-tijdperk afkomstig; iedere logica in de opbouw ervan is ver te zoeken. I-applicaties juicht over het voordeel (rsi) van bediening met toetsenbord boven de muis; maar muisbediening is eenvoudig niet geprogrammeerd. Ook qua gebruikte toetscombinaties lijkt het pakket uit het DOS-tijdperk te komen: een algemeen gebruikte combinatie als om iets te saven is in dit pakket opeens . En och, misschien vergis ik mij en was het maar dat is juist mijn punt: dit soort bizarre commando's is niet te onthouden voor wie af en toe met zo'n pakket werkt. En wie veel met een boekhoudpakket werkt zal zeker iets hoogwaardigers aanschaffen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.