• 0

Klaar beginnen starten eenmanszaak

Hoi hoi 

 

Ik sta klaar om in te schrijven kvk plan al klaar , heb een netwerk opgebouwd .

Als ik nu inschrijf kvk en zeg maar b.v  het lukt me niet op te starten,

krijg ik dan problemen met belasting als het me niet lukt b.v aanslagen of zo .

 

Wat is wijsheid klanten benaderen en dan inschrijven of eerst inschrijven voor kvk nr

 

 

 

Ik zit bij rabo prive   kan ik andere bank zakelijke  rekening aanvragen waar ze geen kosten vragen sns b.v en prive bij rabo blijven .

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0
(aangepast)
2 uur geleden, John1102 zei:

kan ik andere bank zakelijke  rekening aanvragen waar ze geen kosten vragen sns b.v.

 

tot 1000 transacties gratis/maandelijkse kosten 7,50 dus toch niet helemaal gratis.:face-with-tongue: Dat zijn wel de minste kosten om je zorgen over te maken. Auto, verzekeringen, huur en administratiekosten zijn vaak een grotere kostenpost.

 

2 uur geleden, John1102 zei:

krijg ik dan problemen met belasting als het me niet lukt b.v aanslagen of zo .

 

als er geen geld is om aanslagen te betalen wel. BTW afdragen moet je zeker niet mee wachten tot na de betaaldatum, BD is heel rap met boetes. En als je weinig verdient dan zal je in de inkomstenbelastingsfeer weinig hoeven te betalen. Met zelfstandigenaftrek betaal je tot ongeveer 20k winst nauwelijks belasting.

 

2 uur geleden, John1102 zei:

Ik sta klaar om in te schrijven kvk

 

Je hebt een plan en een netwerk dus ik zou zeggen inschrijven, schouders eronder en aan de bak.:slightly-smiling-face:

aangepast door henkh
typefout hersteld
Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de reactie,s 

 

Ik heb geen schulden ,heb eigen auto , hoef alleen lening te doen voor 5000 euro voor huur pand en zo .

Bedankt ga volgende week inschrijven zakenrekening aanvragen bellen voor bedrijfspand ongeveer 650 p.m ,daarna klanten bellen en  tegelijk lening proberen te krijgen .

 

Van de week ff zoeken voor boekhouder niet te duur

 

Thx weet nu meer en meer gemotiveerd nu . thx 

Link naar reactie
  • 0

John1102,

 

wat is jouw eigen inbreng in de financiële paragraaf van het ondernemingsplan?


Waarom heb je een lening van 5000 euro nodig?

En waar heb je een bedrijfspand van 650 p.m voor nodig?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Wat Highio zegt was ook gelijk mijn bezwaar, waarom heb je perse een pand nodig? Kun je niet vanuit huis starten met wat je gaat doen? Probeer je opstart te doen met zo min mogelijk vaste lasten, des te sneller ben je winstgevend.

 

Voor het ontvangen van mensen heb je tegenwoordig ook niet perse een pand nodig, als je afspraken hebt zijn er zat alternatieven om af te spreken. (Regus, Van der Valk etc.) Ik weet natuurlijk niet wat je bedrijf gaat doen, maar ik ben altijd een beetje huiverig als mensen de bankkosten al een probleem vinden.

 

Groet, Martin

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 93 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.