• 0

Ervaring met localoffice24.nl? Voor eenmanszaak

(aangepast)

Beste lezers,

Bij voorbaat dank voor het meelezen en eventuele hulp.
Ik zou heel graag willen weten of jullie ervaring hebben met localoffice24. Ik kan geen reviews vinden, daarom vraag ik hier. De prijs is heel aantrekkelijk maar ik wil weten of alles goed voordat ik het geld overmaak.

Groeten,

Maarten

aangepast door Maarten1505
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 1
(aangepast)

Dat raad ik je AF, ook voor een eenmanszak.

 

LocalOffice24 is een online dienst uit <Verwegistan?> die zeer slecht gelokaliseerd is voor de Nederlandse markt. Blader maar eens door het aanbod en tel de spel-, stijl- en tikfouten op de website. Om te huilen. Ik vrees dat LocalOffice24 eerst veel meer moet besteden aan lokalisering en dan pas aan zoekmachinemarketing kan gaan doen door middel van name- en linkdropping.

 

Alleen die fake awards al die ze op hun website tonen zijn een waarschuwing: no go zone. Afkomstig van een website met dezelfde look en dezelfde taalfouten uit luie Google translation. Gyros.com? Het riekt naar Russen op Cyprus...

 

LocalOffice24 - niet doen!!!

 

Ben benieuwd of ze de kantooradressen in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht uitbesteed hebben.

 

LocalOffice24 Fake Awards.png

aangepast door TwaBla
fake awards

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Mod comment

Typfout in titel hersteld en topic verplaatst 

 

PS: Maarten, alle begin is moeilijk. Maar een topic 3 x in een rubriek plaatsen die daar totaal niet voor bedoeld is en er ook niet voor bedoeld lijkt, is wel uitzonderlijk. Wil je daar aub in het vervolg  rekening mee houden

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Onderin de dot-com van LocalOffice24 staat bij een copyright-tekentje de naam Blaustein CS. Google die naam en je belandt in het wereldje van Russische offshore-opzetjes en trusts. Zo'n virtueel adres is handig, want van daaruit kun je inschrijvingen bij de KvK regelen en bijvoorbeeld bankrekeningen openen. Dat wordt allemaal aangeboden door LocalOffice24, als een soort one-stop-shop. Met Amersfoort als thuisbasis...

 

Is ook handig als je wil ondernemen vanaf een tropisch eiland.

 

Kijk wel even uit door wie je trust gerund wordt. :smiling-face-with-sunglasses:

 

Blaustein.jpg

aangepast door TwaBla
foto toegevoegd

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie feedback. Wat raden jullie wel aan? Ik heb zakelijk adres (virtual office) nodig voor KvK inschrijving. Ik ga alleen 1 jaar in Nederland wonen en werken en inschrijving op mijn tijdelijk adres is niet mogelijk. Daarom zoek ik andere mogelijkheden zodat ik mijn eenmanszaak kan starten/inschrijven

Link naar reactie
  • 0

Wat ga je na dat jaar doen met je onderneming en/of activiteiten?

Onder voorwaarden is inschrijving met een buitenlands adres mogelijk als de activiteiten in Nederland plaatsvinden

https://www.kvk.nl/advies-en-informatie/zzp/zzpen-vanuit-het-buitenland/

 

De andere oplossing is een open deur, ipv van een prijsvechter kies je één van de tientallen aanbieders die virtual offices aanbieden voor de meer gebruikelijke prijzen..

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 124 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.