• 0

Financieel plan E-commerce project...

hallo

 

Ik ben al maanden bezig met een nieuw E-commerce project. Dit werkt nu perfect... Nu ben ik bezig met een ondernemingsplan te maken... maar ik zit een beetje vast bij het financieel plan...:) Ik weet niet goed wat ik hierbij moet gaan invullen, ik heb al verschillende financiele plannen bezien op higherlevel, maar dat zijn allemaal plannen die kosten hebben die ik niet heb. Heeft er soms iemand een voorbeeld van een financieel plan van een e-commerce/internet bedrijf? Mijn kosten zijn nu gering: domeinnaam, hosting: samen 200euro (wel nog geen SSL-beveilinging)... en mits ik tussenpersoon ben tussen de klant en de leverancier... heb ik ook geen kosten ivm vervoer van pakketjes enzo... Als iemand me hiermee zou kunnen helpen, geef me maar een seintje!!!

 

bedankt

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben al maanden bezig met een nieuw E-commerce project.

 

Wat heb je die maanden dan gedaan? je start toch iets vanuit het idee dat het geld [=commerce] moet gaan opleveren. Ik kan me haast niet voorstellen dat de opbrengstenkant en de kostenkant niet al in kaart gebracht zijn.

 

Vertel eens wat je al weet, dan willen we best een beetje aanvullen.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

ik heb die maanden de site volledig geprogrammeerd niets anders... Nu ga ik proberen om mijn E-commerceproject te kunnen verkopen aan grote bedrijven en/of partners zoeken. ik heb een deel van mijn ondernemingsplan al gemaakt (marketingplan enz...) Duz ik weet wel hoe ik aan mijn opbrengsten ga bekomen (dmv verkoopscommissie) maar hoe kunt ge daar nu getallen op plakken als ge nieuw zijt, dat moet je toch gokken dan.... Ja zoals ik al zei heb ik voor het moment nog niet veel kosten gemaakt... (domeinnaam, hosting, electriciteit, adsl-abonnement, ...) meer kosten heb ik voor het moment niet....

 

Als ik het financieel plan "klaar" heb zal ik het volledige ondernemingsplan eens doorsturen en je zult zien dat het een goed idee is en kan je me misschien meer tips/raad geven...

 

bedankt!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.