Dat was november. Hij zou na de drukte met feestdagen weer contact opnemen.
Dat ik half december vroeg wat hij voor gegevens van ons nodig had deed hem wat geërgerd reageren.
Ik dacht naïef idd druk.
Het was 3 Jan hoorde niks.
6 Jan, misschien weekje vakantie genomen?
13 Jan belde ik hem toch maar eens:hij had het er toevallig net gister met de club over gehad en vroeg toestemming ons businessplan door te mogen sturen aan 2 medegeintreseerden. Dat vond ik ok.
Hoor weer niks.
Ik stuur mail en hoor niks.
28 Jan na erg aandringen want zei ik 1 maart moeten we afnemen of zijn 60k kwijt kreeg ik antwoord.
Hij had druk gehad maar zei dat ze eigenlijk alleen panden tot 250k deden, jullie pand is te groot voor ons..
Dus paniek hier. Ik heb werkelijk alles geprobeerd, maar 't is gewoon erg kort dag.
Bij de Fundig circle zeggen ze je kan 100.000 lenen of 250k. Als vof.
Dan krijg je een voorstel van 28k scheelt een 0 en belachelijk hoge afsluitkosten
Misschien lukt deel via Mogelijk. Nl maar dan hebben we nog niet genoeg en er zijn meer kosten dan alleen pand. Inrichting kost 55k en verhuizen ook 5-10k
Begrijpelijk wil verkoper niet meer wachten.
Ik weet geen snelle betaalbare oplossingen meer.
Wie wel?
Want niet verplaatsen betekent einde bedrijf.
We hebben niet de middelen dit nog een keer te doen en er is trouwens geen pand in de buurt beschikbaar. Is nogal afgelegen provincie
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Leona
Leona
Ik heb in vof een goedlopend bedrijf.
Er is een bedrijfspand aangekocht van bijna 600k
10% uit eigen middelen aanbetaald.
Alles leek goed te gaan.
Geen beroep op ontbindende voorwaarden gedaan.
Iemand uit de regio stelde voor "ons te helpen"
Dat was november. Hij zou na de drukte met feestdagen weer contact opnemen.
Dat ik half december vroeg wat hij voor gegevens van ons nodig had deed hem wat geërgerd reageren.
Ik dacht naïef idd druk.
Het was 3 Jan hoorde niks.
6 Jan, misschien weekje vakantie genomen?
13 Jan belde ik hem toch maar eens:hij had het er toevallig net gister met de club over gehad en vroeg toestemming ons businessplan door te mogen sturen aan 2 medegeintreseerden. Dat vond ik ok.
Hoor weer niks.
Ik stuur mail en hoor niks.
28 Jan na erg aandringen want zei ik 1 maart moeten we afnemen of zijn 60k kwijt kreeg ik antwoord.
Hij had druk gehad maar zei dat ze eigenlijk alleen panden tot 250k deden, jullie pand is te groot voor ons..
Dus paniek hier. Ik heb werkelijk alles geprobeerd, maar 't is gewoon erg kort dag.
Bij de Fundig circle zeggen ze je kan 100.000 lenen of 250k. Als vof.
Dan krijg je een voorstel van 28k scheelt een 0 en belachelijk hoge afsluitkosten
Misschien lukt deel via Mogelijk. Nl maar dan hebben we nog niet genoeg en er zijn meer kosten dan alleen pand. Inrichting kost 55k en verhuizen ook 5-10k
Begrijpelijk wil verkoper niet meer wachten.
Ik weet geen snelle betaalbare oplossingen meer.
Wie wel?
Want niet verplaatsen betekent einde bedrijf.
We hebben niet de middelen dit nog een keer te doen en er is trouwens geen pand in de buurt beschikbaar. Is nogal afgelegen provincie
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag