Ik heb enkele vragen i.v.m. het overnemen van een bedrijf.
Waar vind je bedrijven die te koop staan? Wat betreft het internet heb ik een drietal websites voor België en een voor Nederland gevonden. Weet iemand nog enkele handige sites (liefst met bedrijven uit België)?
Op basis waarvan beslis je welk bedrijf je overneemt (naast kostprijs, locatie, kennis van en interesse in het product)? Heeft er iemand tips waarop je best let?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Alexander
Alexander
Hallo,
Ik heb enkele vragen i.v.m. het overnemen van een bedrijf.
Waar vind je bedrijven die te koop staan? Wat betreft het internet heb ik een drietal websites voor België en een voor Nederland gevonden. Weet iemand nog enkele handige sites (liefst met bedrijven uit België)?
Op basis waarvan beslis je welk bedrijf je overneemt (naast kostprijs, locatie, kennis van en interesse in het product)? Heeft er iemand tips waarop je best let?
Bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6423-bedrijf-overnemen/Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag