• 0

Bedrijf overnemen.

Hallo,

 

Ik heb enkele vragen i.v.m. het overnemen van een bedrijf.

 

Waar vind je bedrijven die te koop staan? Wat betreft het internet heb ik een drietal websites voor België en een voor Nederland gevonden. Weet iemand nog enkele handige sites (liefst met bedrijven uit België)?

Op basis waarvan beslis je welk bedrijf je overneemt (naast kostprijs, locatie, kennis van en interesse in het product)? Heeft er iemand tips waarop je best let?

 

Bedankt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedankt voor de snelle reactie.

 

Mijn vader is 45 jaar oud en is heel zijn leven landbouwer geweest maar moet daar nu mee ophouden wegens fysieke problemen. Ander fysiek werk is dus uitgesloten.

Gaan ondernemen behoort wel tot de mogelijkheden omdat hij er enigszins aanleg voor heeft, al is hij niet zo op de hoogte van de theoretische zaken. Hij overloopt nu zo een beetje de mogelijkheden: een nieuw bedrijf starten, er een overnemen, en nog enkele zaken. Hij wil het niet per se alleen doen, als iemand die hij kent met hem in zee wenst te gaan, zal hij dit zeker overwegen, hij is bijna zelfs vragende partij (net wegens zijn gebrek aan theoretische kennis).

Het is dus zeker niet de bedoeling om iets groots te beginnen, wel om iets te doen dat hij graag doet en waarmee hij een inkomen heeft.

 

Ik studeer zelf Handelsingenieur, vandaar mijn interesse.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.