• 0

Makelaar Software

Beste ondernemers,

 

Na het opstarten in april dit jaar van ons bedrijf zijn we begonnen met enkele woningen/projecten. Omdat dit redelijk goed is gaan lopen krijgen we nu meer woning aanbod.

 

Om dit enigszins overzichtelijk te houden zoeken we makelaars software wat overzichtelijk, duidelijk en makkelijk in het gebruik is.

Een soort "standaard" invoer systeem waarbij foto, tekst, etc. van de woning eenvoudig in kan worden gezet.

 

Hiervoor hebben we uiteraard al vele malen voor rond lopen kijken. Er is dan ook genoeg op de markt te krijgen.

 

Maar aangezien hier vele mensen zitten die meer kennis hebben van internet/software, leg ik graag de vraag bij jullie:

 

"Heeft iemand een idee voor een overzichtelijk, duidelijk en makkelijk invoer systeem voor woningen?"

 

(Of meer informatie/tips, alle kennis is meegenomen)

 

Met vriendelijke groet,

 

V.M. van der Loo

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Zo te zien gebruikt de website mambo.

voor mambo is er een betaalde uitbreiding met de naam mossets

 

Dat lijkt me een goede oplossing, direct geintergreerd met de site.

 

Link naar reactie
  • 0

Je kunt de pagina www.standaardsite.nl bezoeken, of een link daarvan namelijk: www.standaardsitemakelaardij.nl. Zij wonnen een 2e prijs beste website met hun Standaardsoftware product voor makelaars bij de VBO!.

 

Tykoen, het is wel netjes als je vermeldt dat je er zelf (commercieel) bij betrokken bent. Dus niet 'Zij', maar 'Wij'.

Link naar reactie
  • 0

 

Ik ben net nieuw op Higherlevel en lees dus nu pas dit bericht, vandaar de late reactie.

 

Waar u zeker ook eens moet kijken voor een goede makelaars-website is bij www.goesenroos.nl

Interessante formule, vaste (lage) prijs met erg veel faciliteiten. Ze hebben in vrij korte tijd een enorme klantenkring opgebouwd. Echt een aanrader!

 

 

www.liqua.nl | websites met goede zoekmachine-ranking | vormgeving | teksten | Japanse vertalingen | Amersfoort |

Link naar reactie
  • 0

 

Ik ben net nieuw op Higherlevel en lees dus nu pas dit bericht, vandaar de late reactie.

 

Waar u zeker ook eens moet kijken voor een goede makelaars-website is bij www.goesenroos.nl

Interessante formule, vaste (lage) prijs met erg veel faciliteiten. Ze hebben in vrij korte tijd een enorme klantenkring opgebouwd. Echt een aanrader!

 

Welkom op HigherLevel Liqua,

 

Om gelijk met de deur in huis te vallen, we zijn hier niet zo erg gecharmeerd van mensen die hun eigen handel komen pluggen.

LIQUA verzorgt regelmatig het grafische basisontwerp voor klanten-sites van Goes & Roos

De link die je geplaatst hebt verwijst naar een door jou gemaakte website.

Je begrijpt natuurlijk dat, als elke webdesigner hier links gaat plaatsen , we hier niet meer toe komen aan waar het forum voor bedoeld is.

En dat is het helpen van ondernemers door het delen van kennis door andere ondernemers.

 

Het bericht dat boven jouw post staat heb je blijkbaar niet gelezen, daar wordt ook een poster erop gewezen dat het in dit soort gevallen wel zo netjes is als jij je eigen bemoeienissen erbij vermeld.

Nu lijkt het bijna of je het draadje niet gelzen hebt en meteen je bericht toegevoegd hebt.

 

In jouw geval had je kunnen omschrijven welke functionaliteiten in deze website maken dat hij beter is dan andere websites die hetzelfde publiek bedienen. Op die manier plaats je een interessante bijdrage die mensen nieuwsgierig maakt naar jouw bedrijfsactiviteiten.

Link naar reactie
  • 0

 

...

Om gelijk met de deur in huis te vallen, we zijn hier niet zo erg gecharmeerd van mensen die hun eigen handel komen pluggen.

LIQUA verzorgt regelmatig het grafische basisontwerp voor klanten-sites van Goes & Roos

De link die je geplaatst hebt verwijst naar een door jou gemaakte website.

Je begrijpt natuurlijk dat, als elke webdesigner hier links gaat plaatsen , we hier niet meer toe komen aan waar het forum voor bedoeld is.

En dat is het helpen van ondernemers door het delen van kennis door andere ondernemers.

 

Het bericht dat boven jouw post staat heb je blijkbaar niet gelezen, daar wordt ook een poster erop gewezen dat het in dit soort gevallen wel zo netjes is als jij je eigen bemoeienissen erbij vermeld.

Nu lijkt het bijna of je het draadje niet gelzen hebt en meteen je bericht toegevoegd hebt.

 

In jouw geval had je kunnen omschrijven welke functionaliteiten in deze website maken dat hij beter is dan andere websites die hetzelfde publiek bedienen. Op die manier plaats je een interessante bijdrage die mensen nieuwsgierig maakt naar jouw bedrijfsactiviteiten.

 

Beste TechNico,

 

Ik snap je reactie. Mijn excuses, maar het berust gelukkig toch echt op een misverstand. Allereerst is het onjuist dat ik de site van Goes en Roos gemaakt zou hebben, die hebben ze geheel zelf gemaakt. Ik heb alleen in 2002 wat extern design-werk gedaan voor een paar klantprojecten van Goes en Roos, vandaar de (jaartalloze) vermelding op mijn site. In 2002 zaten ze nog in een startfase en konden ze door piekdrukte nog wat externe grafische hulp van mij gebruiken. Tegenwoordig hebben ze veel meer mensen in dienst en doen ze dat volledig zelf. Ik heb al jaren niets meer voor ze gedaan. Goes is een ex-collega van me uit een andere werksituatie, daardoor weten we van elkaar wat we doen en kunnen. Maar mijn laatste project voor hen was dus in 2002.

 

Ik ben inhoudelijk niet genoeg op de hoogte om ze concreet te vergelijken met andere makelaars-websitebouwers. Ik weet wel dat ze sinds die tijd flink gegroeid zijn, zowel qua klantenkring als qua personeelsbestand. Ze doen het dus kennelijk erg goed. Voor inhoudelijke details moet ik doorverwijzen naar hun site, naar hun referenties of naar een persoonlijk gesprek.

 

Mijn enige doel was om de vraagsteller te tippen over hun bestaan, zonder daar verder enig zakelijk belang bij te hebben (behalve dat het altijd wel leuk is als je een bekende kunt tippen). Excuses als er enige vorm van belangenverstrengeling zou lijken, dat is er dus NIET en dat was uiteraard ook absoluut niet mijn bedoeling. Ik zal voortaan extra opletten om geen verkeerde indruk te wekken. Ik hoop dat ik je daarme gerust heb gesteld?

 

Groeten,

 

Walter

 

 

[edit mod]quotes aangepast [/edit]

www.liqua.nl | websites met goede zoekmachine-ranking | vormgeving | teksten | Japanse vertalingen | Amersfoort |

Link naar reactie
  • 0

Oeps, ik vrees dat ik hierboven weer een andere fout maak door op een laat tijdstip te snel en daardoor verkeerd te quoten. Sorry, ik ben duidelijk een beginner in dit forum. Ik hoop dat mijn antwoord in de bovenstaande reactie desondanks duidelijk is? Excuses.

www.liqua.nl | websites met goede zoekmachine-ranking | vormgeving | teksten | Japanse vertalingen | Amersfoort |

Link naar reactie
  • 0

Hallo, ik wilde een misverstand uit de wereld helpen.

Jullie hebben het gehad over vastgoedonline en dat dit een webbased applicatie is.

Sinds april heet het Domeo en de client draait lokaal (object beheer, klant beheer en marketing) tevens kan het koppelen met website(s) en portalen en natuurlijk ook te gebruiken binnen een bestaande site.

Voor de meeste situatie is het zeer geschikt. simpel van opzet maar functioneel.

Het is meer dat het beestje de juiste naam heeft.

 

mvg

edwin

Link naar reactie
  • 0

Momenteel zijn wij bezig om een makelaarssite in elkaar te sleutelen voor een groepje investeerders uit NL.

Dit product willen ze uitrollen in Azie, dus mochten er geinteresseerden zijn in NL, dan valt er ongetwijfeld te praten aangezien ze dit product in Nederland niet willen uitrollen.

 

Rein

www.devinition.com

Link naar reactie
  • 0

De nieuwste software voor de makelaardij is te vinden bij [ Mod edit: *** SPAM, zelfpromotie *** ]

 

Wij hebben jaren gezocht achter de juiste soft en het meest gebruikvriendelijkste systeem.

Maar hier heb je de nieuwste snufjes zoals streetview, googlemaps en walcscore geintegreerd....

Een echte aanrader!

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.