nonex.nl Geplaatst: 31 augustus 2005 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 31 augustus 2005 De HL-borrel wordt een rondreizend circus: de borrel van oktober (7 oktober) wordt gehouden in Den Haag. Mikky (Kermie) is zo aardig geweest om in het Ondernemerscafe te reserveren. ondernemerscafe Voor geinteresseerden is er vooraf een bezoek aan de tentoonstelling 'welcome to fusedspace database' bij Stroom, Haags centrum voor beeldende kunst (tot 17.00 uur). De tentoonstelling is het resultaat van de prijsvraag fusedspace, georganiseerd door Stroom met meer dan 300 inzendingen. Onderwerp van de tentoosntelling is 'kan nieuwe technologie de kwaliteit van het publike domein (zowel offline als online) verbeteren?' zie hier De guest-list voor oktober: (de namen zijn gelinkt aan de profielen) Kermie -Technopartner Nonex.nl -Nonex Ronald Kleverlaan -Webclusive Dennis K. -Improval Ilja van Roon -Lucid Communication DLA -Lasercombat Persoon -Remindo J W Keus -Coffeestar Oomph -Oomph Hulpplus -Hulpplus misschien Mediabattery - Sietse Okidoki - misschien Igeek Edward WillemJ TechNico Benm Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 31 augustus 2005 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 31 augustus 2005 Lijkt me allebei leuk. Ik heb de 2 afspraken in mijn agenda gezet. Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Dennis K. Geplaatst: 31 augustus 2005 Dennis K. 292 0 Geplaatst: 31 augustus 2005 Erg leuk innitiatief, Ik heb de datum genoteerd in mijn agenda, en Nonex, naar de tentoonstelling ben ik ook erg benieuwd. Tot 7 oktober. Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild. www.improval.nl - owner www.gartner.com - associate Link naar reactie
Ilja van Roon Geplaatst: 31 augustus 2005 Ilja van Roon 877 3 Geplaatst: 31 augustus 2005 ah, een thuiswedstrijd. Zou ik ook op de fiets kunnen doen. Biedt perspectieven ;D Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing. Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 1 september 2005 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 1 september 2005 Thuiswedstrijd ;D Count me in! Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
MartinDupuis Geplaatst: 2 september 2005 MartinDupuis Moderator 1,1k 26 Geplaatst: 2 september 2005 Geen thuiswedstrijd maar wel erg benieuwd naar het werk van nonex...dus dit lijkt me weer een uitgelezen mogelijkheid om de HL' ers weer te zien. Een en ander natuurlijk weer afhankelijk van de plannen van mijn klanten... Groet, Martin Link naar reactie
jwkeus Geplaatst: 3 september 2005 jwkeus 212 0 Geplaatst: 3 september 2005 Hij staat genoteerd. Groet JW Coffee-star | espressobars www.coffee-star.nl Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is. Link naar reactie
Sanne Roemen Geplaatst: 3 september 2005 Sanne Roemen 90 0 Geplaatst: 3 september 2005 YESS ik kan eindelijk en ik ga ook in Stroom kijken dan! :D http://sanneroemen.nl Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 10 september 2005 Auteur nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 10 september 2005 Utrecht was een groot succes, met ca. 30 deelnemers! Het was ontzettend gezellig, en er waren veel 'nieuwe' Higherlevelaars zie hier foto's! Kan het ondernemerscafe in Den Haag wel 40 mensen huisvesten? Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
Danielle (Hulpplus) Geplaatst: 12 september 2005 Danielle (Hulpplus) 174 8 Geplaatst: 12 september 2005 Ik heb de datum in mijn agenda gezet en ga mijn best doen om te komen borrelen. Ik weet het nog niet helemaal zeker aangezien ik die week 3 verjaardagen heb en de kans is groot dat 1 van deze verjaardagen op vrijdagavond gevierd gaat worden.... We zullen het zien! www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten! www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken. www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken! www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden! www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 12 september 2005 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 12 september 2005 Kan het ondernemerscafe in Den Haag wel 40 mensen huisvesten? Volgens mij past dat er met gemak in hoor, maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel andere gasten er zijn ;) Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Wilbert Philippo Geplaatst: 12 september 2005 Wilbert Philippo 723 9 Geplaatst: 12 september 2005 Ik ga zeker ook proberen erbij te zijn, maar zit een beetje met hetzelfde probleem van Hulpplus: verjaardagen en verlovingen etc. Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company Hope is not a strategy! Link naar reactie
Edward Geplaatst: 14 september 2005 Edward 3k 90 Geplaatst: 14 september 2005 Brekende vliezen dienende ben ik van de partij. jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel | Link naar reactie
willemj Geplaatst: 18 september 2005 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 18 september 2005 Onder voorbehoud: ben erbij. Link naar reactie
mediabattery.com Geplaatst: 21 september 2005 mediabattery.com 99 0 Geplaatst: 21 september 2005 Ja, laat ik ook eens in het diepe springen! Kan ik meteen Ronald eens ontmoeten (kijken of er een lampje gaat branden R. ;)) Sietse Bakker > MediaBattery (www.mediabattery.nl) http://www.mediabattery.com | http://www.startupidentity.nl visual identity, webdesign & -development, tv consultancy and music artists support Link naar reactie
Wout Tankink Geplaatst: 27 september 2005 Wout Tankink 266 5 Geplaatst: 27 september 2005 ik zal ook (eindelijk) eens komen Wout Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 2 oktober 2005 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 2 oktober 2005 Ja, laat ik ook eens in het diepe springen! Kan ik meteen Ronald eens ontmoeten (kijken of er een lampje gaat branden R. ;)) Sietse Bakker > MediaBattery (www.mediabattery.nl) Ik moest even hard nadenken, maar zag iets over Eurovision langskomen op je site en toen ging het lampje branden.... :) Tot vrijdag! Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 4 oktober 2005 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik zie dat ik nog niet op de guestlist sta, maar ik ben wel van plan langs te komen in het ondernemerscafe... hoe laat gaat het ongeveer gebeuren allemaal? Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Dennis K. Geplaatst: 4 oktober 2005 Dennis K. 292 0 Geplaatst: 4 oktober 2005 Ondanks dat ik mij heb aangemeld voor de borrel van aankomende vrijdag moet ik toch helaas verstek laten gaan. Business before pleasure!! Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild. www.improval.nl - owner www.gartner.com - associate Link naar reactie
Alef Arendsen Geplaatst: 4 oktober 2005 Alef Arendsen 1,2k 45 Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik moet mezelf helaas ook afmelden. Ik zit voor werk in Noorwegen en als DennisH zin en tijd heeft, maken we vrijdag avond Oslo onveilig... gr. alef Link naar reactie
Danielle (Hulpplus) Geplaatst: 5 oktober 2005 Danielle (Hulpplus) 174 8 Geplaatst: 5 oktober 2005 Zoals het er nu naar uit ziet kom ik vrijdag ook langs in Den Haag, ik moet die middag namelijk nog in Rotterdam zijn dus als ik toch aan die kant van het land ben kom ik waarschijnlijk wel even langs! Hoe laat gaat het feest beginnen???? www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten! www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken. www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken! www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden! www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik stel voor om 16.00 uur bij Stroom hcbk ? Die zijn open tot 17.00 uur, daarna kunnen we ergens een hapje halen en gaan borrelen! Misschien zijn er voldoende tijdens het hapje om hier over te brainstormen? Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
Edward Geplaatst: 5 oktober 2005 Edward 3k 90 Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik stel voor om 16.00 uur bij Stroom hcbk ? Die zijn open tot 17.00 uur, daarna kunnen we ergens een hapje halen en gaan borrelen! Misschien zijn er voldoende tijdens het hapje om hier over te brainstormen? Justus, Ik spreek even voor mijzelf, maar denk dat meer mensen 16:00 uur niet gaan halen. Is het voor de laatkomers niet handig om gewoon aansluitend in het ondernemerscafe af te spreken? Bij mijn weten heeft Mikky hiervoor ook reeds een gereserveerd. Wie aansluitend wil blijven eten kan natuurlijk gewoon blijven hangen. jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel | Link naar reactie
Sanne Roemen Geplaatst: 5 oktober 2005 Sanne Roemen 90 0 Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik vind het prettig om te weten dat er vanaf 16 uur hl-ers in Stroom zijn maar het lijkt mij logisch dat degenen die dat niethalen zich in het ondernemerscafe vervoegen zonder voorafgaand bericht. Toch? c.u. there nonex http://sanneroemen.nl Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 6 oktober 2005 ...denk dat meer mensen 16:00 uur niet gaan halen. Is het voor de laatkomers niet handig om gewoon aansluitend in het ondernemerscafe af te spreken? .... Dat was al bekend, en idd had Mikky al gereserveerd. Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
Aanbevolen berichten