HL-borrel 7 oktober in Den Haag

Aanbevolen berichten

De HL-borrel wordt een rondreizend circus: de borrel van oktober (7 oktober) wordt gehouden in Den Haag. Mikky (Kermie) is zo aardig geweest om in het Ondernemerscafe te reserveren.

 

ondernemerscafe

 

Voor geinteresseerden is er vooraf een bezoek aan de tentoonstelling 'welcome to fusedspace database' bij Stroom, Haags centrum voor beeldende kunst (tot 17.00 uur).

 

De tentoonstelling is het resultaat van de prijsvraag fusedspace, georganiseerd door Stroom met meer dan 300 inzendingen. Onderwerp van de tentoosntelling is 'kan nieuwe technologie de kwaliteit van het publike domein (zowel offline als online) verbeteren?'

 

zie hier

 

 

De guest-list voor oktober: (de namen zijn gelinkt aan de profielen)

Kermie -Technopartner

Nonex.nl -Nonex

Ronald Kleverlaan -Webclusive

Dennis K. -Improval

Ilja van Roon -Lucid Communication

DLA -Lasercombat

Persoon -Remindo

J W Keus -Coffeestar

Oomph -Oomph

Hulpplus -Hulpplus misschien

Mediabattery - Sietse

Okidoki - misschien

Igeek

Edward

WillemJ

TechNico

Benm

Link naar reactie

Erg leuk innitiatief,

 

Ik heb de datum genoteerd in mijn agenda, en Nonex, naar de tentoonstelling ben ik ook erg benieuwd.

 

Tot 7 oktober.

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Ik heb de datum in mijn agenda gezet en ga mijn best doen om te komen borrelen.

Ik weet het nog niet helemaal zeker aangezien ik die week 3 verjaardagen heb en de kans is groot dat 1 van deze verjaardagen op vrijdagavond gevierd gaat worden.... We zullen het zien!

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie

Ja, laat ik ook eens in het diepe springen! Kan ik meteen Ronald eens ontmoeten (kijken of er een lampje gaat branden R. ;))

 

Sietse Bakker > MediaBattery (www.mediabattery.nl)

 

Ik moest even hard nadenken, maar zag iets over Eurovision langskomen op je site en toen ging het lampje branden.... :)

 

Tot vrijdag!

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

Ondanks dat ik mij heb aangemeld voor de borrel van aankomende vrijdag moet ik toch helaas verstek laten gaan.

 

Business before pleasure!!

 

 

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Zoals het er nu naar uit ziet kom ik vrijdag ook langs in Den Haag, ik moet die middag namelijk nog in Rotterdam zijn dus als ik toch aan die kant van het land ben kom ik waarschijnlijk wel even langs!

Hoe laat gaat het feest beginnen????

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie

Ik stel voor om 16.00 uur bij Stroom hcbk ? Die zijn open tot 17.00 uur, daarna kunnen we ergens een hapje halen en gaan borrelen! Misschien zijn er voldoende tijdens het hapje om hier over te brainstormen?

Justus,

Ik spreek even voor mijzelf, maar denk dat meer mensen 16:00 uur niet gaan halen. Is het voor de laatkomers niet handig om gewoon aansluitend in het ondernemerscafe af te spreken? Bij mijn weten heeft Mikky hiervoor ook reeds een gereserveerd. Wie aansluitend wil blijven eten kan natuurlijk gewoon blijven hangen.

 

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 284 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.