HL-borrel 7 oktober in Den Haag

Aanbevolen berichten

Ik spreek even voor mijzelf, maar denk dat meer mensen 16:00 uur niet gaan halen. Is het voor de laatkomers niet handig om gewoon aansluitend in het ondernemerscafe af te spreken? Bij mijn weten heeft Mikky hiervoor ook reeds een gereserveerd. Wie aansluitend wil blijven eten kan natuurlijk gewoon blijven hangen.

 

Agreed, 16/17.00 ga ik ook niet halen... verder geen ramp, maar vanaf hoe laat verwachten jullie ongeveer in het ondernemerscafe te zijn?

Link naar reactie

ik bedoelde ook eigenlijk vanaf hoe laat er gereserveerd is/mensen aanwezig zijn in het ondernemerscafe, aangezien ik vier uur ook niet ga halen.....?

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie

Stroom is tot vijf uur lopen en het is 600 meter lopen.

Ik denk kwart over vijf? Of pakken er nog mensen tussendoor een patatju?

 

Dat petatje lukt toch wel in dat kwartiertje? En een biertje is ook twee boterhammen kaas hoor! Ik hoop om 15.00 bij mijn laatste afspraak weg te rijdne, moet dan nog wel helemaal in Den Haag komen, ik hoop dat ik 16.00 red!

Link naar reactie

Stroom is tot vijf uur lopen en het is 600 meter lopen.

Ik denk kwart over vijf? Of pakken er nog mensen tussendoor een patatju?

 

Dat petatje lukt toch wel in dat kwartiertje? En een biertje is ook twee boterhammen kaas hoor!

Voor de mensen die voor die tijd willen eten raad ik aan om even de Frederikstraat vooor 3/4 in te lopen naar Pasta di Mama: heerlijke Olijvenbol met pesto, zongedroogde tomaatjes, achterham en balisum. Kost iets meer dan een patatje, maar zal je veel langer heugen.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Stroom is tot vijf uur lopen en het is 600 meter lopen.

Ik denk kwart over vijf? Of pakken er nog mensen tussendoor een patatju?

 

Dat petatje lukt toch wel in dat kwartiertje? En een biertje is ook twee boterhammen kaas hoor! Ik hoop om 15.00 bij mijn laatste afspraak weg te rijdne, moet dan nog wel helemaal in Den Haag komen, ik hoop dat ik 16.00 red!

 

Vooruiziende blik ? :P ;D

Leuke ontmoetingen weer, niet zo'n grote groep deze keer, maar net zo gezellig. Weer drie gezichten aan de lijst toegevoegd, en dan toch naar huis gaan zonder Jeroen, Rene en Edward gesproken te hebben.

 

Grappig om te zien dat de starters zoals Nonex het drukker krijgen, ik hoor daar zelf gelukkig ook bij. Ik ben benieuwd hoe we dit soort bijeenkomsten over enkele jaen meemaken.

 

Link naar reactie

Helaas was ik kort aanwezig, toch even wat nieuwe gezichten gezien. Vindt trouwens het O. cafe in DH een leuke plek.

 

tot sprekens

 

JW

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie

Ja de hapjes waren lekker de drankjes ook. Nonex vond vooral de vis-hapjes erg lekker volgens mij...

Leuk om nu even wat mensen gesproken te hebben waar ik de vorige keer niet aan toe kwam! En ook nieuwe gezichten gezien, leuk!

Ondernemerscafe was een leuke tent, alleen beetje ver voor mij....

 

 

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie

Nonex vond vooral de vis-hapjes erg lekker volgens mij...

 

 

Ik ben een groot visliefhebber, bij voorkeur als ze nog zwemmen!

 

De volgende borrel is achter de Holland Innovation aan! 3 november, Ikki bier en gefrutuurde doperwten in het StarTech cafe. Voor 45 euro ben je binnen, maar voor 150 euro sta je er met een stand! Inclusief meubilair, en achterwand van doek (2x2 m.), bedrukt met door jou aangeleverd materiaal, die je mag houden!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 177 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.