HL-borrel 3 november na de Holland Innovationbeurs

Aanbevolen berichten

Ik zag dat ik mezelf nog niet had aangemeld :-\, bij deze...

Ik ben van de partij, je kunt mij wel op de lijst met vaste deelnemers plaatsen.

 

Afgezien dat het waarschijnlijk een toplocatie is lijkt het mij wel een goed idee om in de toekomst zo veel mogelijk gebruik te maken van een vaste locatie, dit terzijde

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie
Afgezien dat het waarschijnlijk een toplocatie is lijkt het mij wel een goed idee om in de toekomst zo veel mogelijk gebruik te maken van een vaste locatie, dit terzijde

Of juist niet, de laatste keer niet geweest omdat ik wat later dan gehoopt thuis kwam, nog moest eten en daarna nog ruim een uur moest reizen. Was het om de hoek geweest dan was ik nog wel gekomen.

Link naar reactie

Was het om de hoek geweest dan was ik nog wel gekomen.

 

Dit kun je dan ook bestempelen als een incidenteel geval, de reden van de opmerking was dat wanneer de borrel op één vaste locatie gehouden wordt dat de opkomst waarschijnlijk stabieler en hoger zal zijn.

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Ik vind een rondreizend circus ook niet zo'n gek idee: tenslotte zit Higherlevel niet alleen in Utrecht, maar door heel Nederland. Ik ben steeds redelijk bijtijds weg, omdat Utrecht voor mij 1.5 uur rijden is. Den Haag is al dichterbij.... Waarom zouden altijd dezelfde in de auto moeten stappen?

 

Ik kan me wel goed voorstellen dat het rondreizen circus door de grote steden trekt, een estafette Utrecht-Den Haag-Amsterdam-Amersfoort bijvoorbeeld..... (niet dat Amersfoorteen grote stad is, maar daar zitten wel aardig wat HL-ers in de buurt.)

 

 

Link naar reactie

Hallo Allemaal,

 

Er zijn een aantal HLmods die een eigen standje hebben op Holland Innovation. Ze staan allemaal bij elkaar en zijn herkenbaar als HL lid. Zijn er meer leden die een standje willen, dan kan dat door het sturen van een mailtje met contactgegevens en de opmerking, "ik wil zo'n HL standje voor 150 euri" aan info@hollandinnovation.nl

 

Bij de stand zitten twee toegangskaarten, een full color bedrukte achterwand van 1,8 x 1,8 meter, een statafel en twee hoge stoelen en een wifi aansluiting.

 

Er zijn ook HL leden die rondlopen als "verbinder". Ze krijgen een HL shirt (beperkte oplage, dus collectors item 8)) en een gratis toegangsbewijs. Verbinders leggen contacten tussen de bezoekers. Het is leuk werk en je ontmoet ontzettend veel mensen. Ook aspirant verbinders kunnen een mailtje sturen aan info@hollandinnovation.nl

 

Wacht niet te lang, want het evenement is al op 3 nov.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

OK, de volgende HLers hebben een stand genomen:

 

Persoon met Remindo

Perry

Nonex

Technico

DLA Laser Combat

Kleverlaan met Webexclusive (nog bevestigen!)

WillemJ (nog bevestigen!)

Edward (onder voorbehoud)

Zerski zeker

Webwolf (komt als verbinder)

Edo is participant

Jeroen Decorum is verbinder

Alef Jteam heeft een stand

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ik ben er zowaar ook bij....als exposant nog wel.

 

Allemaal live kennismaken met Lasercombat...zit nog te denken om iets geks te doen. Maar denk niet dat ze zitten te wachten op een Lasercombat beursvloer.....zie het wel al voor me, allemaal van die mannen in pakken rondrennend met een lasergun ;D

 

Dus moet nog even brainstormen wat een leuk iets zou zijn om mensen kennis te laten maken met mijn product.

 

Groet,

 

 

Martin

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.