Ik ben eigenaar van een klein bedrijf en de voornemens zijn om oproepbaar personeel aan te nemen, ik houd al een aantal jaar de boekhouding bij met een handig Excel programma van Bobbie Boekhouding. Hierin kan ik facturen opmaken, verkopen en inkopen inboeken en een aantal overzichtjes bekijken.
Om oproepbaar personeel aan te nemen dient er natuurlijk wel met een aantal administratieve zaken rekening gehouden te worden. Ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar een handige oplossing om dit soort administratie te verzorgen, het liefst met een soortgelijk Excel programma.
Iemand die toevallig een oplossing heeft om salarisadministratie te doen voor een kleine onderneming met oproepbaar personeel?
Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.
Join the conversation
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Goedenavond,
Ik ben eigenaar van een klein bedrijf en de voornemens zijn om oproepbaar personeel aan te nemen, ik houd al een aantal jaar de boekhouding bij met een handig Excel programma van Bobbie Boekhouding. Hierin kan ik facturen opmaken, verkopen en inkopen inboeken en een aantal overzichtjes bekijken.
Om oproepbaar personeel aan te nemen dient er natuurlijk wel met een aantal administratieve zaken rekening gehouden te worden. Ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar een handige oplossing om dit soort administratie te verzorgen, het liefst met een soortgelijk Excel programma.
Iemand die toevallig een oplossing heeft om salarisadministratie te doen voor een kleine onderneming met oproepbaar personeel?
Ik hoor het graag,
Link to post
Share on other sites