• 0

Regels en wetgeving sportschool/kinderoppas/zwembad en sauna.

Geachte dames en heren,

 

Ik ben even aantal dingen voor mezelf aan het oriënteren. Ik ben nieuwsgierig wat letterlijk alle regels/wetgeving zijn van:

- Sportschool

-Kinderoppas

-Zwembad

- Sauna 

 

Iemand die mij dat kan vertellen? Ik kan wel aantal dingen vinden over regels/wetgeving op wetten-overheid.nl, maar ze zijn niet specifiek genoeg. 

 

Dus iemand die mij eventueel kan helpen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Youssra.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0
8 minuten geleden, Youssra zei:

Ik ben nieuwsgierig wat letterlijk alle regels/wetgeving zijn van:

- Sportschool

-Kinderoppas

-Zwembad

- Sauna 

 

8 minuten geleden, Youssra zei:

Dus iemand die mij eventueel kan helpen?

 

Waarom wil je dat voor verschillende activiteiten weten? Huiswerk? of zoek je gewoon een business met de minste regels? Uiteraard willen we je hier op het forum best helpen maar jouw vraag is wel erg algemeen en breed. Misschien dat je iets meer over  jouw plannen kunt vertellen?

Link naar reactie
  • 0
8 minuten geleden, henkh zei:

 

 

Waarom wil je dat voor verschillende activiteiten weten? Huiswerk? of zoek je gewoon een business met de minste regels? Uiteraard willen we je hier op het forum best helpen maar jouw vraag is wel erg algemeen en breed. Misschien dat je iets meer over  jouw plannen kunt vertellen?

Is eigenlijk een business die ik als combo wil aanbieden, dus alle informatie is wel handig om te weten. 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb geen verstand van die branches, maar je kunt wetten doorzoeken op wetten.nl, daarnaast zijn er voor de meeste branches normen, in Nederland is de NEN een bekend norm instituut. 

 

Als je daar bijvoorbeeld zwembad invult vindt je vind je 67 normen waarvan 23 actieve normen

 

Let op dat je actieve normen gebruikt, en ja normen kosten meestal geld, over het algemeen zijn ze wel behoorlijk gedetailleerd, en makkelijker leesbaar dan wetteksten. 

 

Hetzelfde zou je kunnen doen voor de andere branches, om ze te onderzoeken wat de eisen zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 130 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.