• 0

Nieuw bordspel: waar prototype ontwikkelen?

(aangepast)

Hallo allen,

 

Naast m'n werk ben ik al een jaar bezig met het ontwikkelen van een innovatief spel voor kinderen. Inmiddels is het helemaal uitgedacht en vorm gegeven, maar ben ik op zoek naar partijen met wie ik een prototype kan ontwikkelen. Ik zoek dus een partij met ervaring in material keuze, ervaring met het printen op de gekozen materialen en het samenstellen van alle onderdelen tot we het complete spel hebben ontwikkeld zodat we kunnen gaan testen. Budget is reeds beschikbaar. Hebben jullie tips met wie ik de volgende stap kan gaan zetten?

 

Alvast enorm bedankt!

aangepast door knlrs_2020
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zo heel ingewikkeld zou dat niet hoeven zijn om in eigen beheer te doen.

Een groot deel is waarschijnlijk grafisch werk, dat kan vaak in oplagen van 1. "speelkaarten" kan je op dik papier laten drukken en versnijden naar kleiner formaat.

Pionnen kost wat meer moeite maar met wat fantasie kom je ook een heel eind.

 

Een prototype moet bruikbaar zijn maar hoeft nog niet definitief te zijn, daar kan je stapje voor stapje naar toe werken.

 

Multiplex op zijn mooist:

https://pastjekastje.nl Je kastje mooi op maat

https://www.svendingtray.com Buikbakken voor promotie en hospitality, standaard en maatwerk:

Link naar reactie
  • 0

Dank voor de reacties!

@Richard Theuws: ik zoek alleen iemand om prototype mee uit te werken.

 

Het is qua design en productie net wat ingewikkelder dan alleen een bord met pionnen. Ik ben zelfs nog in dubio welke materialen ik wil gebruiken: hard karton of misschien licht hout? Aangezien ik geen expert ben in deze productie, zoek ik iemand met die expertise.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 324 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.