• 0

zakelijk krediet/ of hypotheek

wie wilt er in mijn twee bedrijven investeren, of kan mij verder op weg helpen.wil graag in mijn bedrijf inversterren maar kan niet aankloppen bij de bank omdat ze te weinig geven . informele investeerders heb ik ook al geprobeerd ,maar die zijn vrij moeilijk te benaderen . wie kent instanties of andere mogelijkheden?? onderpand onroerend goed

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Angela, ik ben zo vrij geweest je bericht wat aan te passen en je mobiele nummer weg te halen. Die gegevens kun je beter niet op een openbaar forum zetten.

 

Uit je warrige verhaal kan ik niet zoveel opmaken, maar Higherlevel.nl is geen hypotheek- of leningverstrekker, dus ik ben bang dat je op de verkeerde plaats bent beland.

Link naar reactie
  • 0

Hallo angela1969,

Indien je bij de bank onroerend goed kunt aanbieden als onderpand wil het nog niet altijd zeggen dat je dan altijd geld kunt lenen voor een onderneming. De bak zal dan eerst willen weten of de onderneming levensvatbaar is en of de investeringen terugverdiend kunnen worden.

Particuliere investeerders zullen er ook zo over denken. Ik ben op dit moment bezig om een ondernemer van een naderend faillesement te redden. Niet door hem geld te geven maar wel door hem te helpen met zijn administratie en de uitgavenkant van het budget kort te houden. Kortom; ik heb hem op rantsoen gezet m.b.t. de uitgaven.

groeten Ad

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.