• 0

Import fastfood verpakkingsmateriaal uit China

beste,

 

Ik ben van plan om verpakkingsmaterialen in te voeren van uit China en deze ook te bedrukken. Nu heb ik veel gezocht op platforms als alibaba en vele suppliers gesproken en prijzenlijsten ontvangen, om zo een beeld te creeren van de prijzen en kwaliteit van de verpakkingen. De verpakkingen die ik zoek zijn bestemd voor de 5 horeca zaken die wij runnen in Nederland, voornamelijk fastfood, denk hierbij aldus aan papierentassen, plastictassen, pizzadozen,servetten, lunchboxen, salade boxen en etc. 

 

Om eerlijk te zijn vallen de prijzen erg tegen die ik heb ontvangen van de suppliers van alibaba. De prijzen die ik kreeg zijn bijna gelijk aan die van Nederland. Mijn vraag is eigenlijk zijn er ondernemers die soortgelijke producten invoeren aanwezig hier?  ZO JA, KUNT U DAN CONTACT MET MIJ OPENEMEN of zijn er ondernemers hier die woonachtig in China zijn of goed chinees kunnen en die mij aldus een aantal fabrikanten kunnen adviseren die verpakkingsmateriaal produceren.

 

Op dit moment weet ik niet goed waar ik moet beginnen en op internet vindt ik er erg moeilijk om directe fabrikanten te vinden.  grotendeels tussenpersonen. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

 

Met vriendelijke groeten,

 

AY  van den Berg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 1
7 minuten geleden, AYTRADE zei:

De verpakkingen die ik zoek zijn bestemd voor de 5 horeca zaken die wij runnen in Nederland, voornamelijk fastfood,

 

Waarom zou je zelf gaan importeren voor jouw 5 horecazaken? Je bent dan zelf ook verantwoordelijk voor wat je binnenhaalt.

 

Ik denk dat je met 5 zaken je beter kan richten op efficiënter inkopen in Nederland en je verder richten op omzetverhoging. Personeelskosten zijn vele malen hoger dan je verpakkingskosten, daar energie insteken is zonde van je tijd.

Link naar reactie
  • 0
37 minuten geleden, henkh zei:

 

Waarom zou je zelf gaan importeren voor jouw 5 horecazaken? Je bent dan zelf ook verantwoordelijk voor wat je binnenhaalt.

 

Ik denk dat je met 5 zaken je beter kan richten op efficiënter inkopen in Nederland en je verder richten op omzetverhoging. Personeelskosten zijn vele malen hoger dan je verpakkingskosten, daar energie insteken is zonde van je tijd.

 

De verpakkingen worden op dit moment geleverd door een leverancier uit nederland. Er wordt veel plastic en andere verpakkingen gebruikt.  Ik wil graag een goede leverancier in China vinden die de verpakkingen maakt daadwerkelijk als wij willen en bedrukt, dus niet gebonden aan het assortiment van de leverancier uit nederland en het liefst geen plastic meer.  Vervolgens wil ik de taak op mij zelf nemen om zo wat extra geld bij te verdienen. Dus het minderen van kosten op andere posten doet er nu even niet toe, wel erg bedankt om dit te vermelden.  Mijn doel is om een rechstreekse fabrikant te vinden in China, die geen europese prijzen hanteert en flexlibel is. Mocht iemand enige informatie hier over hebben of denken meer te weten over dit onderwerp, graag uw reacties.

 

Hartelijk dank

Link naar reactie
  • 0
52 minuten geleden, AYTRADE zei:

Vervolgens wil ik de taak op mij zelf nemen om zo wat extra geld bij te verdienen.

 

Tja, dat las ik niet in je openingsbericht. Toevallig werk ik voor een grote speler in deze markt en neem maar aan dat deze handel zich niet leent voor wat extra geld bij te verdienen. Het gaat hier om grote volumes met lage marges, ik denk dat je diepe zakken moet hebben om zoiets op te zetten.

 

53 minuten geleden, AYTRADE zei:

Mijn doel is om een rechtstreekse fabrikant te vinden in China,

 

En dat is dus niet de bedoeling van het forum.

 

Quote

 

Higherlevel.nl is geen marktplaats

De forumboards en andere onderdelen van higherlevel.nl mogen niet gebruikt worden als marktplaats. Je kunt hier dus geen reclame maken, je diensten aanbieden in berichten (zelfpromotie), op zoek naar klanten (acquisitie) of vragen om leveranciers voor je primaire bedrijfsactiviteiten, voorbeeld hiervan: Als je een bloemenzaak gaat beginnen, kun je alles vragen m.b.t. je ondernemingsplan, de regelgeving e.d., maar niet "waar koop ik mijn bloemen in". We hebben wel een aparte sectie Vraag en aanbod waar meer ruimte is om een oproep te plaatsen voor een leverancier.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0
2 uur geleden, AYTRADE zei:

Om eerlijk te zijn vallen de prijzen erg tegen die ik heb ontvangen van de suppliers van alibaba.

 

Via alibaba ben je waarschijnlijk bij zijn 40 rovers terecht gekomen.:face-with-tongue:

 

Aantal jaren geleden ook eens bezig geweest met alibaba voor schoonmaakmaterialen. idd zijn prijzen soms niet echt interessant, je zal echt moeten gaan onderhandelen met ze en voor grote volumes zal je zeker andere prijzen krijgen. kon zelfs in europa goedkoper inkopen.

uiteindelijk toch niet mee verder gegaan. uurtje factuurtje bevalt me beter.:slightly-smiling-face:

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 219 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.