• 0

Corona: RVO loket Tegemoetkoming schade COVID-19 is open TOGS aanvraag € 4000

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Met dank aan RVO onderstaande informatie:

 

Hoort jouw onderneming bij die sectoren die het meest zijn geraakt door de Kabinetsmaatregelen rond het coronavirus (COVID-19)? Leid je schade door de noodgedwongen sluiting, de inperking van bijeenkomsten en/of het negatieve reisadvies buitenland? Dan kunt u via de Beleidsregel tegemoetkoming ondernemers getroffen sectoren COVID-19 een eenmalige tegemoetkoming van € 4.000 ontvangen.

Ondernemers zijn vrij in het doel van besteding.

 

Voor wie?

De regeling staat open voor een specifieke groep ondernemers. De tegemoetkoming is voor die ondernemers waarvan de hoofdactiviteit overeenkomt met een van de vastgestelde SBI-codes.

Tijdens de aanvraag moet je de SBI-code van jouw hoofdactiviteit selecteren. Via de KVK kun je jouw SBI-code hoofdactiviteit opvragen, of gebruik de zoektool SBI-codes. Je kan de SBI-code niet met terugwerkende kracht wijzigen om in aanmerking te komen voor de tegemoetkoming.

 

Buiten de vastgestelde SBI-code, moet je, om voor de tegemoetkoming in aanmerking te komen, voldoen aan een aantal voorwaarden.

 

Bekijk hoe het aanvraagproces verloopt. Van voorbereiden en aanvragen tot wat er na uw aanvraag gebeurt.

 

RVO probeert binnen 2 weken een besluit te nemen op je aanvraag. Na het besluit wordt er binnen een paar werkdagen uitbetaald. Indien dit niet binnen 2 weken om een besluit te nemen, dan ontvang je hierover op tijd bericht.

 

Bovenstaande is een beknopte samenvatting. Lees voor alle uitgebreide informatie over deze compensatieregeling de informatie die RVO voor je heeft.

 

Kom je als ondernemer / ZZP'ers, binnen de criteria van deze compensatieregeling, niet in aanmerking? Dan zijn  er mogelijk andere steunmaatregelen van de overheid. Zie wat dat betreft een ander topic in ons forum.

 

Extra links

Na een aantal dagen draaien met het RvO loket is duidelijk dat er de nodige zaken ontbreken of te strak zijn ingeregeld

Daarom zijn er 2 formulieren gemaakt om

 

1. Jou SBI staat er niet bij maar hoort er wel in. gebruik dan
https://www.rvo.nl/subsidie-en-financieringswijzer/tegemoetkoming-schade-covid-19/signaal-vergeten-sbi-codes-wssl

 

2. Je staat ingeschreven op de verkeerde SBI (of je hoofdactiviteit is niet geldige SBI maar je tweede activiteit wel

https://www.rvo.nl/subsidie-en-financieringswijzer/tegemoetkoming-schade-covid-19/melding-niet-aansluitende-sbi-code-wssl


Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
5 minutes ago, Bob de webbouwer said:

Hans van den Bergh En heb je daar al een reactie op?

Ontvangstbevestigingen, verder niets.

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
5 minuten geleden, Bob de webbouwer zei:

Hans van den Bergh En heb je daar al een reactie op?

Daar ben ik ook benieuwd naar. Ben een beetje huiverig dat de aanvraag dan wordt afgewezen. 
Misschien liever iets meer geduld van mijn kant en eerst goedkeuring v.w.b. SBI afwachten. 
Anderzijds is niet duidelijk of je op de melding überhaupt een reactie krijgt. In dat geval zou ik zitten wachten op niets. 

Lastig ... 

Link naar reactie
  • 0
26 minutes ago, Werving en selectie said:

Zou dat kans maken?? 

Als je het meldt, misschien...

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Hallo allemaal, ik probeer sinds vorige week al een eHerkenning-account aan te maken om die aanvraag voor Tegemoetkoming in te dienen, maar de registratie verloopt enorm traag. Ik heb nu een lopende aanvraag bij KPN lopen, waar zij dus iemand van AMT Groep sturen om jouw identiteit persoonlijk te verifiëren (moet dit echt zo omslachtig?), en daarnaast ook geprobeerd een aanvraag in te dienen bij Digidentity (deze moeten mijn gegevens bij mijn VOF ''zoals die geregistreerd bij de KvK nog verifiëren'').

 

Is een eHerkenning-account echt nodig als je de aanvraag probeert in te dienen als VOF? Zou het wellicht ook niet kunnen om de aanvraag met je gewone DigiD account in te voeren?

 

Alvast bedankt voor jullie tijd!

aangepast door Vahrys
Link naar reactie
  • 0
3 minuten geleden, Vahrys zei:

Hallo allemaal, ik probeer sinds vorige week al een eHerkenning-account aan te maken om die aanvraag voor Tegemoetkoming in te dienen, maar de registratie verloopt enorm traag. Is een eHerkenning-account echt nodig als je de aanvraag probeert in te dienen als VOF? Zou het wellicht ook niet kunnen om de aanvraag met je gewone DigiD account in te voeren?

 

Alvast bedankt voor jullie tijd!

Je kunt het proberen op betreffende site,  maar digid is voor particulieren... last time I checked

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
14 uur geleden, Vahrys zei:

ik probeer sinds vorige week al een eHerkenning-account aan te maken om die aanvraag voor Tegemoetkoming in te dienen, maar de registratie verloopt enorm traag

 

De doorlooptijden kunnen behoorlijk oplopen. Bij mij was de tijd tussen on-line aanvraag en daadwerkelijke ontvangst van de eHerkenning precies 6 weken. Het grootste probleem leek het inplannen van de controle van het legitimatiebewijs (duurde 5 weken), daarna was het binnen een week gepiept. Dit was overigens 4 maanden geleden, toen werd aangekondigd dat sommige aangiftes vanaf dat moment met eHerkenning moest gebeuren.

 

aangepast door prinsrachid

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie
  • 1
Op 27-3-2020 om 21:10, Jasper S. zei:

Dit is echt heel raar, wij vallen er dus buiten omdat ons sbi nummer er niet tussen staat. Het zou eens een keer meezitten.
Terwijl de KVK dit SBI nummer adviseerde!

Deze SBI code is op 15/4 toegelaten voor de TOGS regeling.

Link naar reactie
  • 0

Ook wij vallen helaas buiten deze regeling. dwz dat onze code niet op de lijst staat.

SBI code: 7311 Reclamebureau
En dat terwijl wij bij een flink deel van onze klanten helemaal niet meer mogen werken (Horeca, kappers, zorginstellingen).

 

Iemand enig idee of die lijst nog een keer wordt aangepast?

 

 

En dan de Tozo van € 1.500,-. Dit wordt naar mijn mening oneerlijk verdeeld. 

Mijn vennoot heeft een vriendin met een baan en krijgt voor zichzelf: € 1500,- 

Mijn vriend heeft ook een zaak, en wij krijgen samen € 1500,-, 

Heel bijzonder....

 

 

Link naar reactie
  • 0
1 uur terug, Brein zei:

Ook wij vallen helaas buiten deze regeling. dwz dat onze code niet op de lijst staat.

SBI code: 7311 Reclamebureau

 

Reclamebureau's hebben niet zelf te maken met gedwongen sluiting, inperking van bijeenkomsten en negatief reisadvies: je kunt en mag je werk  nog gewoon doen.

 

Quote

En dat terwijl wij bij een flink deel van onze klanten helemaal niet meer mogen werken (Horeca, kappers, zorginstellingen).

 

Erg vervelend, heb ik ook last van, maar dat is (nu nog) geen geldige reden voor de eenmalige bijdrage. En je hebt nog klanten waar je wel voor kunt en mag werken: wees daar blij mee!

 

1 uur terug, Brein zei:

En dan de Tozo van € 1.500,-. Dit wordt naar mijn mening oneerlijk verdeeld. 

Mijn vennoot heeft een vriendin met een baan en krijgt voor zichzelf: € 1500,- 

Mijn vriend heeft ook een zaak, en wij krijgen samen € 1500,-, 

Heel bijzonder....

 

Klopt. Is het gevolg van het niet uitvoeren van de partnertoets, en daar kan formeel en moreel misbruik van gemaakt worden. 

 

Maar dat geldt niet alleen voor situaties werknemer - ondernemer. Ook in de situatie ondernemer - ondernemer kan dit voorkomen: een ondernemer met een hoog inkomen en een ondernemende partner met nu 0 inkomen: daarvan krijgt de partner nu ook die € 1.500,-

 

Inderdaad bijzonder; het zou me niet verbazen als de regeling op dit punt nog wordt aangepast én er achteraf streng gecontroleerd wordt op misbruik

(zie ook: Opinie: Misbruik maken van Tozo: Wat mij betreft boete €10.000,-)

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0
43 minuten geleden, Norbert Bakker zei:

Reclamebureau's hebben niet zelf te maken met gedwongen sluiting, inperking van bijeenkomsten en negatief reisadvies: je kunt en mag je werk  nog gewoon doen. 

Dit klopt op zich, maar ik ken ook bedrijven die niet dicht hoeven en wel op die lijst staan, omdat ze heel hard hebben geschreeuwd. Dat lijkt me niet juist.
En daarbij ken ik veel bedrijven met dezelfde code die tegen hetzelfde aanlopen. Niet dicht hoeven betekent niet dat je voldoende omzet draait, vooral als een groot deel van je klanten gedwongen dichtzitten...

 

43 minuten geleden, Norbert Bakker zei:

Erg vervelend, heb ik ook last van, maar dat is (nu nog) geen geldige reden voor de eenmalige bijdrage. En je hebt nog klanten waar je wel voor kunt en mag werken: wees daar blij mee!

Daar zijn we ook blij mee, maar je oordeelt best snel. Je hebt namelijk geen idee hoeveel % van de omzet we nu mislopen ;-(
En als ik dan om me heen zie wie wel op die lijst staan en niet dicht hoeven... zie hierboven. Dat verbaasd mij enorm.

Link naar reactie
  • 2
34 minuten geleden, Brein zei:

En dan de Tozo van € 1.500,-. Dit wordt naar mijn mening oneerlijk verdeeld. 

Mijn vennoot heeft een vriendin met een baan en krijgt voor zichzelf: € 1500,- 

Mijn vriend heeft ook een zaak, en wij krijgen samen € 1500,-, 

Heel bijzonder....


Het leven is oneerlijk.  Misschien toch maar even de tekst uit de kamerbrief nalezen:

 

“Het streven naar eenvoud heeft in deze uitzonderlijke omstandigheden ook tot gevolg dat er, anders dan bij de reguliere bijstand, niet op huishoudniveau wordt gekeken of er sprake is van onvoldoende middelen van bestaan. Er is geen toets op het inkomen van de echtgenoot of partner en ook geen vermogenstoets. Dit impliceert dat er zich situaties kunnen voordoen waarin formeel gezien sprake is van een recht op ondersteuning op grond van deze regeling, maar waarin er materieel gezien geen reden is om een beroep te doen op de regeling. Zoals eerder is aangegeven doet het kabinet een nadrukkelijk appel op mensen die de extra ondersteuning niet nodig hebben om af te zien van een aanvraag. Dit ontlast de uitvoering en draagt bij aan een doelmatige besteding van publieke middelen. Het draagt eraan bij dat juist de ondernemers die het echt nodig hebben snel van hulp kunnen worden voorzien.” (uit: https://bit.ly/2z9hIfN ).

 

Of jouw vennoot ethisch handelt, mag je helemaal zelf bepalen. of je hem er op aanspreekt ook.
 

Meer daarover lezen: https://www.ikwordzzper.nl/blogs/misbruik-maken-van-tozo-boete-10000

Hans Damen - Insparcom

Strategisch Advies - Crisismanagement - Spreker - Dagvoorzitter - Divemaster

Laatste blogs

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
14 minuten geleden, insparcom zei:

Of jouw vennoot ethisch handelt, mag je helemaal zelf bepalen. of je hem er op aanspreekt ook.

bijzonder hoe men hier reageert, oordeelt en veroordeelt. Daar zit ik niet op te wachten.
Ik ken Higher Level als een forum waarbij men elkaar wil helpen, tips geeft. Ik merk al een tijdje dat daar weinig van over is...

Wat mij betreft mag mijn bijdrage gesloten worden.
Reacties worden ook niet meer op prijs gesteld.

aangepast door Brein
Link naar reactie
  • 1
8 minuten geleden, Brein zei:

En als ik dan om me heen zie wie wel op die lijst staan en niet dicht hoeven... Dat verbaasd mij enorm.

 

Daarom is er een link waar je de vergeten sbi codes kunt melden, die staan (ook) in de startpost van dit topic.

 

Je vroeg of er nog een update komt van de lijst.. maar dat valt niet te zeggen, mijn gedachtegang is als er voldoende signalen komen vanuit bepaalde branches dan wel.

Dus meldt het in elk geval bij RvO en misschien ook bij een brancheorganisatie met het verzoek te lobbyen voor het toevoegen van de branche..

 

 

Link naar reactie
  • 2
1 uur terug, Brein zei:

bijzonder hoe men hier reageert, oordeelt en veroordeelt. Daar zit ik niet op te wachten.

 

Dat het antwoord niet is wat je wenst is vervelend, maar geen reden om je op ons af te reageren. 

 

Hans en ik geven antwoord op jouw vraag, en geven daarbij onderbouwde feiten en meningen. Geen van beide geeft een oordeel over jou.

Sterker nog:  we geven aan dat je  de afweging of iets ethisch is zelf moet maken. 

 

Quote

Daar zijn we ook blij mee, maar je oordeelt best snel. Je hebt namelijk geen idee hoeveel % van de omzet we nu mislopen ;-(

 

Nogmaals: het is géén oordeel, alleen de huidige regelgeving: je hebt er nu nog geen recht op. Ik hoop van harte voor jou dat ook toeleveranciers / dienstverleners van bedrijven die dicht zijn zoals jij  recht op  enige vorm van ondersteuning krijgen maar - let wel - alleen als dat ook echt nodig is; bijvoorbeeld omdat je niet voldoende omzet uit je overige klanten kunt halen.

 

Edit: en Roel geeft al aan hoe je hierop zelf actie kunt ondernemen!  Daarmee help je niet alleen jezelf, maar ook je branche-/lotgenoten. 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 1
(aangepast)
2 uur geleden, Brein zei:

Reacties worden ook niet m seeeer op prijs gesteld.

 

Iedereen neemt hier uitgebreid de tijd voor je om helemaal uit de doeken te doen wat je nog kunt doen (Roel geeft aan dat je je sbi kunt melden, insparcom geeft aan dat je vrienden kunt aanspreken op oneigenlijk gedrag). Freek gaf aan dat de code nota bene al was toegevoegd. Geen oordeel, gewoon feitelijk.

 

Maar er wordt ook aan gegeven door Norbert dat de regeling inherent oneerlijk is, simpelweg omdat de regeling snel en makkelijk uit te voeren moest zijn. Daardoor wordt de regeling een vreemd soort bijstand-WW. Dat is by design. Geen ordeel, gewoon feitelijk.

 

Maar om eerlijk te zijn verbaast me de onvolwassenheid van je antwoord.

 

Je verwacht blijkbaar van een groep van vrijwilligers dat ze even je problemen gaan oplossen. Daar zijn wij niet voor. We kunnen alleen inzicht en pointers verschaffen (wat iedereen ook heeft gedaan).

 

Je leest ook nog overal veroordelingen in, terwijl letterlijk niemand ook maar één ding over jou heeft gezegd. Alle informatie was van algemene aard. En als er al een oordeel was, waren ze het met je eens.

 

Maar dan ook nog stampvoetend weglopen met je vingers je oren, terwijl je hard "LaLaLa!"  roept. Hoe misplaatst en kinderachtig kun je het krijgen, alleen omdat je dénkt dat ze het over jou hebben.

 

Hoe kun je je als ondernemer veroorloven om in deze tijd zó slecht te communiceren en je zó slecht te kunnen verplaatsen in andermans intenties. Als je zo met je klanten om gaat, kan ik me voorstellen dat je huidige omzetverlies niet alleen met corona heeft heeft te maken. En ja, dát is een oordeel.

 

Mijn tip: ga er niet vanuit dat het om jou gaat. Lees beter en verplaats je in de ander. Maar je excuses zijn bij deze geaccepteerd.

 

aangepast door prinsrachid

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie
  • 1

Mod-bericht: Nu s.v.p. weer on-topic(!)

i.p.v. in te blijven gaan op het ongerief van Brein, waarmee inmiddels via pm contact is geweest om e.e.a. te nuanceren.

Merci!

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
Op 11-4-2020 om 14:11, prinsrachid zei:

 

De doorlooptijden kunnen behoorlijk oplopen. Bij mij was de tijd tussen on-line aanvraag en daadwerkelijke ontvangst van de eHerkenning precies 6 weken. Het grootste probleem leek het inplannen van de controle van het legitimatiebewijs (duurde 5 weken), daarna was het binnen een week gepiept. Dit was overigens 4 maanden geleden, toen werd aangekondigd dat sommige aangiftes vanaf dat moment met eHerkenning moest gebeuren.

 

 

In februari eHerkenning aangevraagd, was binnen 2 weken geregeld, inclusief controle van legitimatiebewijs. Was bij Reconi.

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

Wij hebben het probleem dat onze eerste code niet in aanmerking komt voor de togs, maar wij doen deze activiteit al meer dan een jaar niet meer onze hoofdactiviteit(de 2de) eventcatering doen wij wel en is volledig stil komen te liggen. Ik heb vorige week  het formulier ingevuld dat die dus niet klopt voor ons. Ik heb voor de rest niets meer gehoord. Zijn er mensen met hetzelfde probleem die wel al een reactie hebben ontvangen? Of gecompenseerd zijn?

 

 

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

De oplossing voor de financiele problemen als je net buiten de SBI-code scope valt is moeilijk, maar niets is onmogelijk!

Iedereen heeft er problemen mee, en ook jou toeleveranciers zijn volop bezig met het aanvragen van een of enkele van de 9 Maatregelen van het kabinet. Dus dat geeft hun de mogelijkheid om jou als volgt te HELPEN >

 

Allereerst de boel meteen 2-ledig oplossingsgericht aanpakken:

1 > Vraag bij al je toeleveranciers betalingskorting va zo'n 50% aan,  EN betalingsuitstel van alle facturen met zo'n extra 30 dagen.

        Zeker de helft van de huur eraf helpt al super-veel voor iedereen. Snel emailen dus.

2 > Knippen in je kosten, zeg alles op wat maar mogelijk is.

        Kan je bedrijf af met mobiel bereikbaar zijn, dan zeg je je vaste telefoon op.

        Hou wel je website aan, zo kun je contact en dergelijke processen via je website laten verlopen.

        Met je bedrijf "op dieet" kun je het in ieder geval langer uithouden... Gewoon met alles STOPPEN wat maar mogelijk is.

 

Ben je als onderaannemer bezig en betaalt jouw klant je op jouw G-rekening > snel die rekening deblokkeren dan.

 

Laat je boekhouder voor alle Belastingdienst-dingen 3 maanden betalingsuitstel aanvragen, dus ook voor de loonheffing enzo.

 

Samenwerking zoeken met branchegenoten als je weet dat het einde er gaat aankomen... denk creatief oplossingsgericht!

 

Tenslotte dit; het allerbelangrijkste voor Nederlandse MKB-bedrijven:

(Er ligt inmiddels een voorstel bij de diverse regeringsonderdelen [incl. de premier] om een 'CoronaMarktplaats' voor alle NL-bedrijven binnen de RVO website te installeren als matchmakingsplatform om samenwerking en financieringen in 1 site te hebben.

Dit maakt van de komende FailissementenTsunami een zachte deining, en dat in rustig(er) vaarwater komen    zal Nederland hard nodig hebben...

Steun dit initiatief door waar-mogelijk iedereen op de hoogte te brengen hierover, email desnoods je branche-organisaties; zo kan het wellicht wat sneller door de regering worden goedgekeurd & geimplementeert.

aangepast door hanshjc

PM me anytime, ook zit ik op WhatsApp, Line, Skype en Gmail

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
Quote

Kan je bedrijf af met mobiel bereikbaar zijn, dan zeg je je vaste telefoon op.

Wanneer kan een bedrijf af met mobiel? Betalingskorting aanvragen ok, betalingsuitstel vragen waarom niet? Kosten besparen geweldig? maar ik zou wél bereikbaar blijven voor wie en wat dan ook.

 

Een dag vroeg starten werkt ook perfect, dan ben je in veel zaken net een stap eerder.

 

Groet,

 

Highio

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
5 uur geleden, Highio zei:

Wanneer kan een bedrijf af met mobiel? Betalingskorting aanvragen ok, betalingsuitstel vragen waarom niet? Kosten besparen geweldig? maar ik zou wél bereikbaar blijven voor wie en wat dan ook.

 

Een dag vroeg starten werkt ook perfect, dan ben je in veel zaken net een stap eerder.

 

Groet,

 

Highio

 

Hoi Highio,

 

Tijdens deze Corona-tijd draait alles om  Survival-mode  >  Vindt het bedrijf opnieuw uit zonder alle "extra's: alles eruit en hou alleen DATgene over wat je bedrijf nu nodig heeft om te overleven.

 

Survivallen betekent voor iedere 'boss' natuurlijk iets anders:  voor sommige bedrijven is het mogelijk om nagenoeg online verder te kunnen gaan, anderen hebben voor de aard van hun bedrijf nou eenmaal de telefoon superhard nodig, dus dan kan de telefoon opzeggen natuurlijk niet.

(Wie weet, misschien komt er nu een Whatsapp plugin zodat klanten online met je kunnen chatten en dat dit direct in je Whatsapp verschijnt, en dan met zo'n 'ChatBot' wordt veel algemene-/intro-chat geautomatiseerd. Zo heeft de klant alles ineens duidelijk zwart-op-wit, en het verkort de correspondentie-tijd in het algemeen.)

 

In sommige gevallen komen bedrijven er nu achter dat ze teveel geld hebben verspild aan een-of-andere adviseur (met van die veel-te-hoge uurlonen) of troep die niet echt nodig is voor het bedrijf, dus nu is het back-to-basics: als het mogelijk is om het zelf te doen, zelf doen dan maar.

In ieder geval zal Corona de website-industrie zeker naar een hoger niveau tillen, tenslotte zit nagenoeg iedereen de hele tijd thuis, dus internetten dan maar.  :winking-face:

PM me anytime, ook zit ik op WhatsApp, Line, Skype en Gmail

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
Op 8-4-2020 om 22:46, Werving en selectie zei:

Das vreemd. Uitzenden en uitlenen wel. Arbeidsbemiddeling niet. Terwijl w en s bureaus a) vacatures zien vervallen b)kandidaten bijna niet meer kunnen ontvangen en ook niet onderweg kunnen spreken. 
 

hoe lossen we dat op? Ik kan , lees ik, aan de rvo uitleggen waarom ook wij corona-schade hebben. Zou dat kans maken?? 
 

Paul

Klopt Paul, hiervan gisteren en vandaag melding gedaan bij RVO en ONL. (Afgelopen week ook meerdere malen gebeld met RVO, wat geen zin blijkt te hebben ; kantenservice lijkt er zelf niets van te snappen dus krijg je iedere keer eenzelfde antwoord terug (staat niet op de SBI lijst) en draai je een rondje). Of het zin heeft moet dus nog blijken

aangepast door JacquelineWN
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.