Jump to content
Typical Dutch

Op zoek naar gelijkgestemden

Recommended Posts

Beste forumleden,

Al van jongs af aan heb ik de drive gehad om voor mijzelf te beginnen. Inmiddels ben ik 33 en ben ik nog steeds in fulltime loondienst. Ik heb al wel enige tijd een eigen (part-time) onderneming gehad met een compagnon, maar hier zijn wij om verschillende redenen mee gestopt. Uiteraard wel veel geleerd. Nu ben ik op zoek naar zogenoemde "gelijkgestemden". Het zou erg leuk zijn als ik in contact zou kunnen komen met iemand (of een paar iemanden) waar ik ideeën mee kan uitwisselen, sparren, brainstormen of hoe je het ook wilt noemen. Natuurlijk zou het fantastisch zijn om uiteindelijk samen aan iets moois te bouwen. Mocht je zelf al een onderneming hebben en graag af en toe met iemand willen sparren reageer dan ook. Mijn expertise ligt vooral in sales/leidinggeven. Mocht je het ook leuk lijken om in contact te komen stuur dan een persoonlijk berichtje of reageer onder dit bericht.

Vriendelijke groet,

Carlo Musters

Beste Carlo,

Welkom op HL

Jouw oproep is echter bestemd voor de rubriek 'Vraag & Aanbod', gelieve het daar te plaatsen. 

Dit topic wordt gesloten.

Succes & Groet, Hans van den Bergh, Horeca- & Recreatie-ondernemer 'VOF De Witte Boerderij'

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 3 leden online en 151 gasten

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept