• 0

Gezocht investeerders...

Beste mensen,

 

Ik plaats dit niet om te spammen maar om een serieus iemand te vinden die vertrouwen heeft en die geld over heeft om veilig te investeren.

 

Het gaat om een nieuw internetconcept, het benodigde kapitaal is 10.000 euro (puur voor kantoor, opzet en marketing) en alles wordt via de notaris opgezet.

 

Ik betaal maandelijks 5% over het bedrag voor een periode van 2 jaar.

Dit komt neer op 12 x 500.- euro = 12.000.- euro + de inleg van 10.000 euro na twee jaar retour.

 

Alleen serieuze reacties aub.

 

Mvg G. Van Esser

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

BizzId, welkom.

 

Ik ben het met Zrski eens. Dit is geen bedrag waar investeerders warm voor lopen. Ik denk zeker dat een bank je wel verder kan helpen hiermee of je kunt het makkelijk ergens anders vandaan halen. Als je echt in je eigen idee geloofd (en daar ga ik van uit) dan kun je die 10.000 Euro toch zo ergens anders vandaan halen:

- Sluit een krediet af bij de bank

- Als je student bent --> Sluit een lening bij IBG af.

- Neem enkele credit-cards! Je hebt een redelijk krediet per credit-card en je gebruikt het gewoon op het moment dat je het nodig hebt.

- Vraag een familielid of kennsi om een deel te lenen (Was vroeger fiscaal aantrekkelijk "Tante Agaath-lening"). Ik weet niet of dat nog steeds zo is.

- Wees open in de richting van je eerste klanten. Als ze tevreden zijn, vraag of ze mee willen investeren, iets willen lenen, etc. Wees creatief! Als je klanten ondernemers zijn, dan willen ze je vaak erg graag helpen.

- Overwaarde van je huis kan natuurlijk ook altijd...

 

Succes,

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0

Beste heren,

 

Bedankt voor jullie tips, het is inderdaad mogelijk om op diverse manieren aan zo'n bedrag te komen, ik wil het alleen voor 1 persoon heel aantrekkelijk maken om mee te investeren.

 

Blijkbaar is het niet zo aantrekkelijk, en zal ik iets anders moeten verzinnen, ik heb er zeker HEEL VEEL geloof in, en ben ook ZEKER van plan dit door te zetten, ik heb vandaag weer enkele contracten afgesloten en ik MOET gewoon zeer snel beginnen...

 

Nogmaals bedankt voor jullie reacties !

 

Guido

Link naar reactie
  • 0

Beste Ronald,

 

Natuurlijk wil ik dat doen, ik kom momenteel nogal wat zaken tegen die tegenvallen...

Zo is het vinden van een geschikte, niet al te dure, kantoorruimte een ware hel.

Bijna overal verwachten ze een KvK inschrijving van minimaal 3 jaar oud (??), ze verwachten meteen een bankgarantie van 4 maanden en meer van die tegenvallertjes...

 

verder ben ik momenteel druk met het ontwerpen van de sites die gepland staan.

 

Ik zal hier regelmatig een update op zetten.

 

Mvg

 

Guido

 

Bizz-ID

Business Internet development

 

Link naar reactie
  • 0

In verschillende steden zijn starterscentra. Hier kan je kantoorruimte huren en vaak gebruik maken van de infrastructuur.

 

Utrecht: Lombok en Vondelparc

Rotterdam: area010

 

In andere steden zijn vast en zeker dergelijke initiatieven.

Arjan Brienen

Senior Associate

First Dutch Capital

Link naar reactie
  • 0

Natuurlijk wil ik dat doen, ik kom momenteel nogal wat zaken tegen die tegenvallen...

 

Bizz-id. Welkom in de wereld van het ondernemen...;)

 

Maar even serieus. Ondernemen kan heel leuk zijn, maar kan ook af en toe erg lastig zijn. Dat is de uitdaging van het ondernemen......door die zure appel heenbijten en dan kun je van je succes genieten!

 

In ieder geval heel veel succes!

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0

Beste Ronald,

 

Thanx voor je bericht.

het is inderdaad een wondere wereld, ik ben er echter al twee jaar mee bezig en ik weet ondertussen wel dat het allemaal niet even snel gaat als ik zou wensen. ::)

 

de zure appel hoop ik toch snel kwijt te zijn en genieten doe ik nu al :D

 

Groeten Guido

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 91 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.